Pitäisi laihduttaa 5-10 kg, miten ihmeessä tsemppaan itseni alkuun?!
Tavoitteena olisi pudottaa painoa ainakin 5kg, mieluummin 10kg, miten saisin itseni motivoitua aloittamaan? Joskus yrittänyt alkaa syödä terveellisemmin, mutta motivaatio hävinnyt viikossa, viimeistään kahdessa...Silloin joku 1kg tippunut niin ei jaksa enää kärvistellä herkkuja välttäen...Ai niin, painoindeksi nyt n.25
Kommentit (7)
ja äsken vetäsin melkein pussillisen mikropoppareita... :/ muutama vuos sitten laihdutin 10 kiloa painonvartijoissa, mut ovat tulleet aikapäiviä sitten takaisin. jos löydät inspiksen niin laitahan tulemaan tännekin päin... :)
Pitäisi varmaankin käydä syömään säännöllisesti ja oikeaa ruokaa.
Turkkilaiset jukurtit ja pähkinät ei oo mun juttu.
myös vetäsin mikropoppareita lähes pussin äsken ja kaupan päälle suklaalevyn. Öörgh.
-2
Valitse itsestäsi epäedustava kuva jossa näytät kamalalta läskikasalta.
Printtaa kuva kolmesti ja laita se sinitarralla kiinni jääkaapin oveen, karkkikätköösi ja vaatekaappisi oveen.
Älä osta kotiin herkkuja. Jos et pysty asioimaan kaupassa ostamatta nameja, älä mene kauppaan vaan lähetä sinne joku muu.
Jos olet talon ainoa aikuinen ja sorrut ostamaan herkkuja, laita ne pakastimeen. Et voi syödä kovin nopeasti ja suuria määriä kun pitää imeskellä hitaasti. Suosi rasvaisen suklaan sijasta hedelmäkarkkeja joissa rasvaa huomattavasti vähemmän.
Nakita mukaasi lenkkikaveri. Naapurista? Sovi kävelylenkkitapaaminen tietylle kellonajalle, niin et kehtaa sanoa että laiskottaa. Tulet paremmalle päälle kun pääsit ulos asti.
Kun katsot telkkaa, älä kelaa mainoskatkoja, vaan kuluta ne kokeilemalla ehditkö tehdä 20 vatsalihasliikettä, 20 selkää, 20 punnerrusta, 20 kyykkyä, tms. mitä tarvitset eniten.
Tsemppiä!
vinkkejä, paitsi että mulle toimii paljon paremmin motivaatiokuviksi esim. kuva itsestäni hoikempana tai sitten vain mallien kuvia sellaisissa vaatteissa, joita haluaisin pitää.
Jos katselen omaa läskimahaani masennun vaan ja syön yhä enemmän.
Ekat 5 kiloo lähtee heittämällä, varsinkin jos on vähänkin enemmän painoa.
tiedät niin kerro mullekin. Mulla sama tavoite. Sain jo pari kiloa alta pois, mutta niin vaan ajattelin että tasaan nyt viikon ja jatkan taas, mutta siihen se sitten jäi. 5 kiloa kun lähtis olisin onnellinen, vaan perkele ei riitä motivaatio.
Inhoan itseäni kun en saa niskasta vaan kiinni!