Miten facebookissa voi piilottaa ystävät muilta?
siis että itse näkee vain ystävälistan? Entä miten sen seinän saa putsattua ihan tyhjäksi, kun aina välillä näkee jollain ihan tyhjennetyn seinän.. tuskin sentään kirjoitus kerrallaan tyhjentävät?
Kommentit (11)
millä nimellä ne on?
Haluan piilottaa, koska mulla on muutama kaveripyyntö joihin en vastaa ennenkuin saan kaverilistan piilotettua.
Ap
yksityisyysasetukset, siinä heti ylhäällä on sitten "Yhteydenpito Facebookissa
Hallitse perustietoja, joiden avulla kaverisi voivat löytää sinut Facebookissa. Näytä asetukset". Sieltä löytyy se kohta....
Tuossa on paljonkin vanhentunutta tietoa ja ei mikään hyvä ohjeistus muutenkaan...
ystäväsi?? Onko sinullla jotakin tuttavia joista kaikki eivät tiedä? Salasuhde?
On ystäviä joista monikaan ei tiedä, vähän isompia julkimoita ja mielestäni monenkaan facebook kaverini ei tarvitse asiasta tietää. Yksi tapa olisi siivota profiiliani suurella kädellä ja poistaa hyvän päivän tutut ja nämä "pintaliitäjät", mutta yritän nyt vielä saada asetukset niin ettei ystävälista näy kuin minulle ja seinä jututhan voi blockata helposti ja monen kohdalla olenkin tehnyt näin.
Salasuhteita ei ole =D
Täytyy varmaan kysästä joltain jonka profiilissa kaverit ei näy, että miten on piilottanut heidät!
Ensinnäkään en halua jakaa itsestäni juuri mitään Facebookissa muutenkaan, toiseksi salasin kaverit toisiltaan nettituttujen takia.
Siis en halua että läheiseni utelevat mikä tuollainen Pekka on jonka olet ottanut kaveriksesi blaa blaa blaa jne. Ja he kun ovat niin uteliaita että aivan varmasti utelevat kaiken!
Ensinnäkään en halua jakaa itsestäni juuri mitään Facebookissa muutenkaan, toiseksi salasin kaverit toisiltaan nettituttujen takia.Siis en halua että läheiseni utelevat mikä tuollainen Pekka on jonka olet ottanut kaveriksesi blaa blaa blaa jne. Ja he kun ovat niin uteliaita että aivan varmasti utelevat kaiken!
eli miten piilotit ystävät?
Täytyy varmaan kysästä joltain jonka profiilissa kaverit ei näy, että miten on piilottanut heidät!
mistä valitaan mitä tietoja kukakin saa, niin jostain sieltä olen onnistunut salaamaan tykkäämisen kohteenikin :) Laita suurimpaan osaan asetukseksi "vain minä" ja kato mitä tapahtuu.
No yksityisyysasetuksista? Miks piilotat?