No nauttiiko täällä kukaan tavallisesta seksistä?
Pitää olla välineitä, pyllypanoja ja suuhunottoja... Miksi seksistäkin tehdään älytöntä suoritusta ja täälläkin morkataan, jos ei naista innosta tehdä kaikkea mahdollista.. Hyi, yök!!
Kommentit (5)
Meille se kylläkin tarkoittaa asennonvaihtoja, suuseksiä ja joskus seksilelujakin. Myös kokeiluja esim. anaaliseksitä on tehty, mutta se ei ollut kummankaan juttu. Joskus lemmiskellään lempeästi, joskus rajusti.
Mun mielestä tuo kaikki hyi yök on ihan tavallista : )
Tavallinen seksi = miehen vehje laitetaan naisen pimppaan.. Ei mitään ylimääräisiä reikähakuja, ei toisen suuhun karvaisen välineen tukkimista eikä vieraiden esineiden työntämistä mihinkään toisen aukkoihin...
Tavallinen seksi = miehen vehje laitetaan naisen pimppaan.. Ei mitään ylimääräisiä reikähakuja, ei toisen suuhun karvaisen välineen tukkimista eikä vieraiden esineiden työntämistä mihinkään toisen aukkoihin...
esim. rintojen hyväilyä ja kaulan suutelemista? Käsin sukupuolielimiin koskemista?
T. hirveä pervo
eli enimmäkseen lähetyssaarnaajaa, ilman mitään välineitä, ja joskus kun hurjiksi äidytään, minä olen päällä. Molemmat ollaan tyytyväisiä :)
(ollaan kyllä kokeiltu kaikkea mainitsemiasikin, mutta jääneet yhteistuumin kertakokeiluiksi)