Heinäsirkat viikonloppuna!
No, jos minä aloittaisin ensimmäisen heinäsirkka-pinon!
Tänne ei kuulu uutta, huomasin vaan että hajuaisti on herkistynyt ja mahassa karvat ovat tummentuneet (näin kävi myös ed. raskaudessa). Koko ajan on nälkä ja väsyttää niin tajuttomasti!
Saara rv 4+3
Kommentit (30)
Ilmoittaudun mukaan heinäsirkkoihin! Laskettuaika näyttäisi olevan siis 3.päivä ja testin tein perjantaina kun oli kp 35/28-30. Olo oli kyllä jo niin varma, että testi ei edes tuntunut välttämättömältä. Kolmatta meille nyt siis odotellaan, esikoinen on neljä ja nuorimmaínen 8kk.. Tuleva ikäero ehkä hieman hirvittää;) Tällä hetkellä on hieman etova olo ja päätä on särkeny perjantaista asti.. Voiko päänsärky johtua raskaudesta? Aiemmin ei kyseistä vaivaa juuri ole ollut.. Kaikille rentouttavaa sunnuntain jatkoa!!
Muakin PALELEE! Siis kokoajan vaan palelee ja palelee...;) Pahoinvointiakin on sekä noita tissin vihlomisia...Olen äärettömän onnellinen joka pienimmästäkin oireesta! Aamulla oli pakko käydä pönttöä kaulailemassa. Ekan kaurapuurolusikallisen jälkeen nousi ykä kurkkuun ja en ihan pöntölle asti kerennyt, vessan puolelle tosin...;)
Tosi jännä että jo tässä vaiheessa näin vahva oireilu, esikoiselta ekat oireet tuli vasta joskus 6-7+ jotain. Alkuraskauden ultran ajattelin varata tuonne marraskuun lopulle, että ainakin viikolle 8 pitäisi jaksaa odottaa. Olen tosi pessimistinen jostain syystä tämän raskauden suhteen :( En vain jaksa uskoa että tästä tulee yhtään mitään, ainakaan vauvaa. Jouluna tulee sen 12 viikkoa täyteen, jouluna siis jo uskaltaisi hengähtää, jos siis sinne asti päästään...Mitä toivon niin kauhean paljon!
Minä muuten testasin Acon10:llä plussan jo viime perjantaina, 3+4! Eilen vasta sain tosi tosi vahvan viivan Unistepillä sitten :)
Niin ja muuten @nnika1; mullakin on päätä särkenyt plussauksesta asti, ihan tauotta. Voisinpa veikata, että johtuu raskaudesta...! ;)
Meinaatteko muut muuten mennä alkuraskauden ultraan?
Näissä tunnelmissa, sandin 4+6 (Huomenna jo 5!! Hurjaa :D)
järjestettiin tk:sta. Sitten kävin myös NPT-ultrassa. Ensimmäiseltä kävin ensimmäisen kerran ultrassa vasta viikolla 12.. En ymmärrä miten oon voinu olla niin pitkään käymättä missään? Nyt on pakko päästä pian, että tietää kaiken olevan oikeassa paikassa! Ja hyvä jos tämä päänsärky ehkä vois johtua tästä raskaudesta;)
pääsisinkös mukaan heinäkuun odottajiin?
meille odotetaan pikkukakkosta saapuvaksi 2.7.
Toivottavasti pikkuinen pysyy loppuun asti mukana matkassa!
lupiini 5+0
Onnittelut muillekin uusille!!! :) ihanaa kun meitä tulee koko ajan lisää.. onko moni liittynyt postituslistalle? minä odottelen edelleen hyväksyntää sinne..
Iski just ihan kauhee väsymys, hui kamala. Ja treeneihin pitäis lähteä.
Liikunnasta: Minä opetan tanssia nuorille ja yritän jatkaa sitä niin pitkään ja hyvin kuin vaan pystyn. Tietenkin pitää varoa isoja hyppyjä ja vaarallisia temppuja. Esikoista odottaessani minulla oli ennenaikaisen vaara 32 ja siloin jäi tanssimiset siihen. Jatkoin kun poika oli 7 viikkoa (sektio oli).
Piti kirjoittaa ties mitä mutta en oikeasti vaan jaksa =/ tiedä sitten mistä johtuu, varmaan aikaisesta heräämisestä.. no, ehkä treenit piristää :)
t. Annine 3+3
http://groups.yahoo.com/group/heinahelmet2006/ ,toivottavasti raahasin oikein osoitteen :)
Ja tervetuloa ja onnea suuresti kaikille uusille! <3
Itsellä oireina rintojen särky, päänsärky, palelu ja etominen mitä ei tosiaankaan ollut näin aikaisin esikoisesta. Ja närästys! Voiko muka olla jo.. Kaikki väittää ettei, mutta mitä tämä sitten on, ruokavalio ei todellakaan ole muuttunut viikon aikana hirveästi, mutta silti kuplii..
Haluaisin käydä ultrassa ennen joulua, että hyvillä mielin voisi sukulaisille kertoa pikku vauvan tulosta, mutta se on siinä mielessä vielä auki, että kun haluaisimme kysyä sukupuolen samalla niin sehän ei tuossa vaiheessa taida vielä onnistua.. Ellen sitten pyydä joululahjaksi tuota ultraa mieheltä :D
Todella vekkulia olla esim kylässä, kun tavallaan olisi jotain kerrottavaa ja haluaisikin kertoa, mutta toisaalta hykertelen itsekseni kun he eivät tiedäkään, että minumpa masussa on pieni ihmisen alku! :D
Sinäänsä ei pelota vihlaisut ym, kun muistan niitä esikoisestakin olleen, mutta jos pisarakaan vert atulee niin minä kyllä soitan ambulanssi, palomiehet ja poliisit paikalle, sen on tieto! :D
Mutta nyt katsomaan esikoisen kanssa Nalle puh ja möhköfanttia-elokuvaa, tulen pian taas häiriköimään :D
Terv.Jenni rv 4+2 (siis toisella kuulla jo :D:D)
Uusi Heinäsirkkalainen ilmoittautuu... :)
Sunnuntai-iltaa eletään ja nyt päätin " jaksaa" ilmoittautua tänne sivustolle, jota olen viimeisten päivien ajan kiinnostuneena selaillut. Plussatestin tein perjantaina 28.10 :) Osasin jo hieman luottaa mahdolliseen positiiviseen tulokseen, koska menkat olivat myöhässä (tiistaina 29/29 ja menkat säännölliset), sekä rinnat todella kipeät. Toisaalta takana myös muutama kerta, jolloin näitä alkuraskauden oireita oli ollut, mutta menkat alkoivat siltikin hieman myöhässä. Jos kaikki menee hyvin, niin laskettu aika olisi joko 4. tai 5.heinäkuuta (olen saanut eri tuloksia riippuen laskurista).
Olen lukenut teidän heinäsirkkalaisten raskauden alkuoireita ja tunnistanut niistä monia itselläni (rintojen kipeys, väsymys ym.), mutta mieltäni on askarruttanut, onko kenelläkään ollut alavatsakipuja? En asiasta vielä ole huolestunut, koska mitään vuotoa ei ole ollut, mutta olisi kiva tietää, onko muilla vastaavaa? Perjantaina (28.10) huolestuin kyllä hetkellisesti, kun vatsakivut yltyivät bussissa istuessani. Matkustin bussilla noin tunnin, alku meni hyvin, mutta sitten alkoivat bussin tärinä ja tiessä olevat töyssyt tuntua todella epämiellyttäviltä ja alavatsaan pisteli ja särki. Helpotti hieman, kun nousin seisomaan. Yleisestikin on sellainen usein tuntuva ja kiristävä tunne alavatsassa. Kivut eivät kuitenkaan ole liiallisen kovia. Onko kellään kokemusta? Aikaisempia raskauksia ei ole ollut, joten ei ole kokemus/vertailupohjaa aikaisempaan :)
Muuten olo on mukava, joskin väsynyt. Tuntuu, että sängystä on tullut se kaikkein mukavin paikka köllötellä. En uskalla vielä kauhean paljon fantasioida, koska kaikki on niin alussa, mutta olen superonnellinen siitä, että olemme päässeet näinkin pitkälle :)
Ja on mukavaa, että voimme kokoontua näille sivustoille kertomaan kuulumisiamme :)
Hyvää viikonalkua kaikille Heinäsirkkalaisille !
Onnea uusille plussanneille!
Joku kyseli plussaamisesta.. Mä plussasin haamun acon10:llä kp 24/28 eli rv 3+2. Sitten rv 3+5 tuli haamu one step 25:een ja kunnon viivat rv 4+2.
Mä kärvistelen täällä sairaalassa yövuorossa. Tuskaa! Väsyttää niin hirveästi!!! Haluan kotiin nukkumaan ja heti! Mua on nippaillut aina silloin tällöin mahassa ja aina tulee hirveä huoli silloin. Kyllä nämä kaksi keskenmenoa ja lapsettomuus ovat jälkensä jättäneet.
Saara rv 4+4
Kävin ratsastamassa, hyppäämässä esteitä. Ei varmaan hirveän montaa kuukautta voi ratsastaa... joululle ainakin ajattelin. Muuten olo on ollut mainio, ei ole vielä ainakaan oksettanut lainkaan. Olen yrittänyt käydä myös jumpassa, sillä viimeksi rupesi tulemaan jo ennen 1/3 loppumista paha olo kaikesta jumpasta. Miten teillä muilla on raskaus vaikuttanut liikuntaan? Mulla on 3 kiloa enemmän painoa kuin silloin, kun aloitin odottamaan ensimmäistä lastani. Pikkuisen mietityttää, käykö minulle se tavallinen tarina, että joka raskaudesta jää pari kiloa, kunnes lopulta niitä onkin noin 10.... Eihän tällä asialla tietysti mitään väliä oikeasti ole, mutta kunhan nyt mietityttää!