Vihreitä äänestänyt!! Hyväksytkö huumeidenkäytön?
Kommentit (13)
Sen sijaan alkoholi voitaisiin haitallisena kieltää.
Hyväksyn vastuullisen päihteidenkäytön. Minusta aikuinen ihminen saa muuttaa tajunnantilaansa haluamallaan tavalla kunhan ei vahingoita muita.
Viinanjuontia olisi hyvä yrittää vähentää niin paljon kuin mahdollista, ei alkoholi kelpaa oikein muuhun kuin liuottimiin.
Eihän se huumeidenkäyttö riipu mun hyväksynnästä! Ihan sama, hyväksynkö mä sitä vai en, ihmiset käyttää huumeita silti.
syitä on enää äänestää virheitä kuin kannabiksen laillistaminen? Homojutut joo, mutta niiden puolella on moni muukin. Luonnonsuojelukin on jo pois muodista, niistä ei puhuta juuri lainkaan. Vihreät on pilvipäiden oma puolue, jokaisella on oikeus valita seuransa ja päihteensä. Jani Toivola hämää tavallista kansaa vouhottamalla omia juttujaan, loput edustajat saavat tehdä töitä rauhassa. Ja kohta kannabis on laillista.
Luonnonsuojelu ei ole muodista pois ja kuka muodin mukaan äänestää, sinä?
mainintaa kannabiksen laillistamisesta? Miten muuten yksi puolue voisi laillistaa kannabiksen?
Äänestän vihreitä ympäristöasioiden takia.
Vihreitä äänestänyt suurperheellinen
Vihreitä äänestänyt!! Hyväksytkö huumeidenkäytön?
Kyllä hyväksyn, kun kerran yhteiskuntakin hyväksyy. Tokihan alkoholin käyttöä voisi tosin kyllä selvästi suomessa rajoittaa, mutta toistaiseksi enemmistö kansasta tukee alkoholin myyntiä.
Ehdotan, että kaikki vaaralliset huumausaineet kriminalisoidaan (eli mm. uudet designhuumeet ja alkoholi) Sitten mietoja huumeita voisi sitten vastapainoksi sallia aikuisille (khat, kannabis). Ja lapsille sitten miedotkin huumeet kiellettyjä ja vanhemmat vastuuseen.
Eihän se huumeidenkäyttö riipu mun hyväksynnästä! Ihan sama, hyväksynkö mä sitä vai en, ihmiset käyttää huumeita silti.
nimenomaan ja valtio vieläpä myy alkoholia, joka on huumausaineiden haittaluokituksessa jossain puolenvälin tienoilla :)
Vaikea siinä on kovasti huumeita paheksua, kun valtion oma myymäläketju niitä myy.
Yleensä äänestän vihreitä mutta en 'huumeiden takia'. En hyvaksi huumeidenkäyttoä, mutta satunnainen pilvenpolttelu omaksi 'iloksi' on ok, sama kuin pari lasia viiniä.