G: Jos antaisit pojallesi nimen tänään, mikä se olisi?
Olavi
Kommentit (48)
Nämä olleet listalla vuosia, ei vaan ole vielä poikia siunaantunut :)
vaihtoehtoja olisi nämä: Alvar, Kai, Reima, Arttu, Valter
Jos mies olisi mukana valitsemassa, pajasta tulisi varmaan joku näistä: Kalle, Tuomas tai Thomas, Eero, André, Olle, Ola
Aleksi, Alex, Aleksanteri
Daniel
Elias, Eetu, Eero, Edvard, Eerik, Eemil
Joel
Luca
Matias, Martti
Oscar, Otto
Rasmus,Rene, Rami, Rafael
Tuomas, Tage (uusi nimi minulle), Teemu
Vertti, Ville
Nämä nimet ovat aika tasaväkisiä suosikkeja meillä.
Pojalle olisi tosi vaikea keksiä nimeä, hyviä on vähän. Lauri meillä jo onkin, siinä oli mielestäni paras etunimi.
kuin olen antanutkin. Mutta jos saisin yhden vielä, siitä tulisi Kari.
Jos siis saisin yksin päättää ja isä olisi edelleen tuo ranskalainen mieheni. Tykkään noista siksi, että sopivat hyvin suomalaiseen ja ranskalaiseen suuhun. Tosin tuo Noel mieltyy Ranskassa n. 1950-luvulla syntyneen nimeksi, hiukan vanhahtava, muttei riittävästi ollakseen trendikäs. Mathis sen sijaan on ihan viime vuosien trendinimi, ehkä hieman liian trendikäs omaan makuun.
Mielelläni antaisin suomalaisen nimen, mutta on tosi vähän suomalaisia pojannimiä, jotka sopivat ranskalaiseen suuhun.
Olen yllättynyt, että löytyi muuutaman muunkin listalta Veikko ja Olavi!
Ja tyttö olisi Aino Helena
Nuo vain on kauneimmat nimet, mitkä tällä hetkellä tulee mieleeni.
Olen yllättynyt, että löytyi muuutaman muunkin listalta Veikko ja Olavi!
onhan vanhat nimet olleet muodissa jo pitkään. Einot, Veikot, Väinöt, Olavit jne.
Poikani keskimmäinen nimi on Veikko, olisi sopinut etunimeksikin jälkikäteen ajateltuna erinomaisen hyvin. Vierastin vain jotenkin sitä pappamaisuutta.
Tai Eeli Veikko Kalevi
Mutta Eeli joka tapauksessa, ja olisi tullutkin ellei meille olisi tullut prinsessaa =)