Kauhee bolemiikki; kirppari vai Huuto.net... Kumman sä?
Vaatteita on kertynyt varastoon kassikaupalla ja niistä pitäisi eroon päästä. Yleensä olen heittänyt ne sitä mukaan UFFille, kun pieneksi jäävät, nyt on vähän arvokkaampia jäänyt säilöön ja mietin että miten noista eroon pääsisi... Enimmäkseen omiani, jonkun verran myös lapsen käyttövaatetta. Siistiä ja hyväkuntoista, Espritiä, Vero Modaa yms. Ei siis mitään laatulaatua, mutta kuitenkin perussiistiä ja muodikasta arki- ja juhlavaatetta.
Kamala homma kirpparillekin niitä rahdata, mutta vaikea niitä on kuvailla niin, että ne kaupaksi Huuto.netissä menisivät, siellä kaikkien muiden tuhansien kappaleiden seasta. Kaikki muutkin ovat "siistejä, kivoja, ihania, mukavia" yms... :D
Tienestimielessä nyt sinänsä en ajatellut yrittää kaupata vaan hinnoitella ihan järkevästi, mutta sen verran tiukkaa on, että mielelläni muutamankin kolikon niistä ottais.
Sitte taas, jos ne lähtevät menemään Huuto.netissä, niin siinäpä on postittelu- yms. rumbaa kerrakseen!
Meneekö vaatteet edes siellä kaupaksi?
Kommentit (15)
Laita vaikka vielä nouto mahdollisuus, niin ei tartte välttämättä edes lähettää, jos käy hyvä tuuri, joku ostaa ne ja tulee noutamaan.
Näin sulle ei jää mitään jämiä tästä vaateläjästä, vaan kaikki menee kerrallaan.
En mäkään jaksa enkä ehdi seisoskella missään kirpparilla, ja huutonetissä voi rauhassa laittaa silloin kun itselleen parhaiten sopii.
Huutiksessa pelkkä nouto-mahdollisuus voi jonkin verran karistaa ostajia.
Minä veisin kirpparille, ehdottomasti.
Mutta nämä on niitä juttuja että toinen tykkää tyttäreistä toinen äidistä :)
hinnoittelee yms. puolestasi. Siis viet vain pussin sinne, niin hoitavat kaiken. Kai siitäkin muutama lati jää.
Mutta nämä on niitä juttuja että toinen tykkää tyttäreistä toinen äidistä :)
En siis tarkoittanut pelkkää nouto mahdollisuutta, vaan myös sekin mukaan.
Itsepalvelukirppiksellä ei tartte seisoskella, mutta siellä kauppa käy hieman kehnosti ja siellä varastetaan aika paljon. Eli ei ole ainaskaan mun mieleen.
Eli huutonettiä edelleen suosittelen! :-)
mutta kun kirjoit "rumba" etkä rumpa, tästä tulee vaikeaa... Olisko kirppiskieltä kuitenkin?
tässä tulee ne samat toisaalta, mutta toisaalta, mitä mä itsekin mietin... :D
ap
se sanahan tosiaan on polemiikki - taisi rumba pehmeine beineen sekoittaa bääni. ;)
tää on selvää huutiskamaa!
mutta kun kirjoit "rumba" etkä rumpa, tästä tulee vaikeaa... Olisko kirppiskieltä kuitenkin?
Joka on esim. menossa myymään kirppikselle että myy sunkin tavarat.
Tai sitten kaveria joka on huutis konkari että myy sunkin kamppeet.
Mutta nämä on niitä juttuja että toinen tykkää tyttäreistä toinen äidistä :)En siis tarkoittanut pelkkää nouto mahdollisuutta, vaan myös sekin mukaan.
Itsepalvelukirppiksellä ei tartte seisoskella, mutta siellä kauppa käy hieman kehnosti ja siellä varastetaan aika paljon. Eli ei ole ainaskaan mun mieleen.
Eli huutonettiä edelleen suosittelen! :-)
En tiedä millä kirppiksellä olet ollut myymässä vai puhutko vain mutu-tuntumalla, mutta itsellä kauppa käy kyllä hyvin.
Tavaraa ei itseltä ole varastettu, mutta kyllähän sitä valitettavasti jonkun verran tapahtuu. Hintalaput on kiinnitettävä hyvin ja niihin on kirjoitettava kuvaus myytävästä tuotteesta, näin pienenee hintalappujen vaihtorisiki. Arvokkaampiin tuotteisiin saa hälyt.
Huutonetissä en enää myy mitään, vaan olen siirtynyt kokonaan kirppikselle. Se on minulle mieleisempi ja helpompi.
jos haluat päästä,laitat ison kasan vaatteita pienellä hinnalla eikä mukaan yhtään rikkinäistä eikä tahraista, niin menee huutiksessa varmasti kaupaksi.
itse ostaisin mielummin kirppikseltä kun huuto.netistä.
Minun mielestäni helpompaa ja kivempaa myydä siellä kuin huutiksessa.
Onhan kirppikselle hinnoittelussa oma vaivanasa, mutta niin on kuvien ottamisessakin ja sitten se postitus. Huutis ei ole mun juttu.
Laita vaikka vielä nouto mahdollisuus, niin ei tartte välttämättä edes lähettää, jos käy hyvä tuuri, joku ostaa ne ja tulee noutamaan.
Näin sulle ei jää mitään jämiä tästä vaateläjästä, vaan kaikki menee kerrallaan.
En mäkään jaksa enkä ehdi seisoskella missään kirpparilla, ja huutonetissä voi rauhassa laittaa silloin kun itselleen parhaiten sopii.
niistä 200 ollut lapsen vaatteita, 80 sisustustavaraa, 19 omaa vaatetta ja 1 miehen vaate.
Ja kaikkia kaapeissa riittää.
Aikuisten vaatteet kannattaa ehdottomasti myydä kirpparilla.