Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Millaiset ovat välit veljenne/veljienne kanssa?

Vierailija
25.05.2011 |

Minä ja veljeni olemme molemmat yli 40 v. Minun mielestäni välit ovat ihan hyvät, välillä räiskähtelee, mutta koen hänet läheiseksi silti., Veljeni mielestä meillä on surkeat välit. Koen, ettei hän pidä minusta.

Hän laittaa helposti välit poikki ihmisiin muutenkin, eikä siedä kovin monia sukulaisiaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme n. 30-vuotiaita. Meillä on yhteisiä kavereita, olemme toistemme lasten kummeja, näemme välillä useammin ja välillä harvemmin mutta soittelemme kuitenkin ahkerasti. Jos toinen tarvitsee apua, toinen rientää aina hätiin.

Vierailija
2/6 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ollaan nähty varmaan pari vuotta sitten. Ei ole mitään riitoja, ei vaan mitään yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljen kanssa tulee oltua enemmän tekemisissä koska hänelläkin lapsia. Pikkuveli elää vielä riehakasta opiskelijaelämää :)

Vierailija
4/6 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistemme lasten kummit.

Vierailija
5/6 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin näemme ehkä noin kerran vuodessa ja silloin saatamme jutella noin kaksi lausetta. Synttäritekstiviestit lähetellään puolin ja toisin, mutta siinä se onkin. Elämämme eivät vain kohtaa. (Yksi veli on.)

Vierailija
6/6 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on yli kymmenen vuotta vanhempi. Ihan hyvät välit on, mutta jokin klikki on olemassa. En tiedä mikä. Johtuuko lopulta siitä, että on velipuoli eikä ole täysin "hyväksynyt" minua vai mistä.

Yhteyttä pidetään muutaman kerran vuodessa ja nähdään 3-4 kertaa vuodessa. Olen aina ollut valmis häntä auttamaan. Mutta en tiedä, johtuuko ikäerosta vai siitä, että on mies - samalla tavalla hän ei "huomioi" minua kuin minä häntä.

Se on täytynyt vain hyväksyä, veli on veli. Mutta välillä ihmettelen, miksi hän välillä tuntuu niin pidättyvältä minua kohtaan. Kerran joku tuttava kysyi, kun olin veljen kanssa, kuka olen. Veli ei osannut heti vastata, mikä hänelle olen. Oma vastaus olisi tullut heti, vieressä on veljeni. Oma veli ei osannut vastata, että siskohan siinä. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän