Ellokselta tilaaminen? Summa yhtäkkiä puolittui maksuvaiheessa?!
Piti olla 35€, nyt kun olen maksamassa loppusummana lukee 14€? Onko joku tuote siis loppu vai mistä toi "alennus" tuli? Jos nyt maksan niin jääköhän jotain tulematta :/
Kommentit (12)
oliko sulla aktiivisena joku koodi millä kalleimmasta saa jotain x% alea? tms
jos olen ymmärtäny oikein ni ellos ei lähetä alle 25e pakettia???
Näkeehän sieltä, jos joku tuote on loppuunmyyty tai sitten alennettu.
huomasin että siellä on joku ale, MUTTA tuolla lukee että ei koske Outletin/alennettuja tuotteita, ja mulla on kaikki aletuotteita :D silti näkyy toi alennus? En ymmärrä.
ap
joku tuote saattoi olla loppu
kaikki sain kuitenkin lisättyä ostoskoriin eikä missään näy että jokin tuote olisi loppu. Menee hankalaks :D
Mä olen käsittänyt että pitää olla vähintään 25e:lla
kuitenkin tilauksen tehtyäni yksi vaatteista vaihtui loppuunmyydyksi.
Mä olen käsittänyt että pitää olla vähintään 25e:lla
oon nyt kuitenkin jo siinä vaiheessa että luottokortin numero pitäis laittaa eikä mitään ilmotusta tule että liian pieni summa ostoskorissa. Ärsyttävän epäselvää.
kuitenkin tilauksen tehtyäni yksi vaatteista vaihtui loppuunmyydyksi.
eli mulla ois melkeen kaikki loppuunmyyty, kun vaan pari havinta mahtuu tohon 14 euroon? Taidan jättää koko tilauksen tekemättä. Pitäishän noista loppuneistä nyt sentään ilmottaa ENNEN maksua.
Piti olla 35€, nyt kun olen maksamassa loppusummana lukee 14€? Onko joku tuote siis loppu vai mistä toi "alennus" tuli? Jos nyt maksan niin jääköhän jotain tulematta :/
Joo,kuulkaa Ellokselta EI KANNATA tilata mitään!
Itse oon tehnyt jo kaksi eri(isoa) tilausta,netin mukaan tuotteita on varastossa jne.Olen odotellut niitä jo sen 3vkoa..Mutta mutta,kuinkas ollakaan s.postiin tuli tänään viesti että KAIKKI tilaamani tuotteet ovat loppuunmyyty.En käsitä miten tällainen voi käytännössä olla mahdollista.Jos tuote tai pari olisi yllättäen loppuunmyyty,sen ymmärtäisin,mutta että kaikki!?
Ja netissä Elloksen sivuilla niitä kuitenkin on varastossa..!Ei toimi homma ei.Ensimmäinen ja viimeinen kerta mulle ku Ellokselta edes harkitsen tilaavani mitään.
Olen tilannut Ellokselta vuosia eikä ikinä koskaan ole ollut mitään epäselvyyttä tilausten tai palautusten kanssa!
Tuosta ap:n tilanteesta en kyllä osaa muuta sanoa kuin että kaikki alennukset tai loppuunmyydyt tuotteet pitäisi näkyä kassalla ennen maksua. Ja tosiaan systeemi ei anna tehdä tilausta jos loppusumma on alle sen 25 e.
loppusumma 24,10€
Ja etusivulla lukee
"keskikesä sale +20% alennusta ale-shopin mustista hinnoista"
Siksi varmaan on loppulaskusi niin pieni
uudet saa nyt 50% alennusta :)