Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeellä saan hämähäkit hävitettyä

Vierailija
25.05.2011 |

Meillä on asunnon alinkerros osittain maanalla. Jostain rappusten raoista tai saunan palelointien raoista niitä tunkee sisään. Olen tappanut eilen neljä ja tänään viisi. Eikä ole mitään pieniä otuksia, mustia ja ällöjä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen iloinen jos näen kotona hämähäkkejä ja tiedän niitä elävän meillä. Tosin vien ne ulos asunnosta. Tulkoon takaisin mutta pysyköön piilossa. Me asumme vanhassa talossa ja myöskin osittain maan alla. Täällä liikkuu jos jonkinmoista pikkuötökkää, ja hämähäkit ovat parhaita niiden hävittämisessä. Hämähäkit ovat harmittomia verrattuna moniin tuholaisiin, ja ovat tehokkaita syömään niitä pois. Älä ihmeessä tapa niitä kaikkia, nehän vain auttavat sinua.

Vierailija
2/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinänvieressä. Siinä saa sellaisen sätkyn että ei mitään rajaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pitävät vastaavasti sokeritoukat sun muut poissa.

Vierailija
4/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kyllä osaa melkein joka kerta. Ja vähän puistattaakin välillä. Mutta viisaita otuksia ovat ja tarpeellisia. En missään nimessä halua tappaa ja hävittää niitä pois. Vanhoissa uskomuksissa

hämähäkit talossa tietävät hyvää onnea, vaurautta ja onnellista elämää. Hämähäkin tappaminen tietää huonoa onnea. Mihin lie on perustuu, mutta nekin minulle kelpaavat :)

Vierailija
5/5 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin just niillä on lokoisat oltavat kun on syötävää.

Eli pitäisi pyrkiä hävittämään MYÖS niitä muita ötököitä, ettei hämähäkeillä olisi niin ravintoa.

Yhdessä ohjelmassa oli hirveästi kärpäsiä asunnossa ja hämähäkkejä myös. Ratkaisu oli kärpästen hävittäminen (kärpäspaperit jne.) ettei hämähäkeillä ole ruokaa.

Eihän ne hämähäkit todella nyt niin paljon syö että saisi kaikki muut ötökät pidetty pois - ja kyllä mun mielestä hämähäkki on se kaikkein ällöin ja inhottavin olio.

Eli sanoisin että SIIVOA, SIIVOA ja koeta tukkia turhat raot jne., ja myrkytä välillä ulko-ovien pielet ja kynnykset jollain RAidilla. Ei ehkä tapa hämyjä mutta eivät halua tulla sen alueen yli, siihen jää joku haju tms. Tee tämä aika ajoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi