Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut vauva-lehdessä?

Vierailija
25.05.2011 |

Ja minkätyyppisessä jutussa?

Olitko tyytyväinen artikkeliin / lehden tapaan hoitaa haastattelut jne., mitkä kokemukset?

Mä olin kerran yhdessä synnytysaiheisessa jutussa. Tosin toimittaja ois voinut kirjoittaa vähän enemmän sitä mitä mä yritin tuoda esille, mutta kirjoittipa mitä halusi...

mitään korvausta siitä ei tietenkään saanut mitä en odottanutkaan, ei myöskään mitään pientä "lahjaa" tms. Kuviin piti valmistautua itse (jos tajusi), ei meikkausta tms.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko tyytyväinen artikkeliin / lehden tapaan hoitaa haastattelut jne., mitkä kokemukset?

Mä olin kerran yhdessä synnytysaiheisessa jutussa. Tosin toimittaja ois voinut kirjoittaa vähän enemmän sitä mitä mä yritin tuoda esille, mutta kirjoittipa mitä halusi...

mitään korvausta siitä ei tietenkään saanut mitä en odottanutkaan, ei myöskään mitään pientä "lahjaa" tms. Kuviin piti valmistautua itse (jos tajusi), ei meikkausta tms.

Vierailija
2/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun kohteethan on mukana tekemässä lehteä, luomassa viihdettä. Miksei siitä kuuluisikin maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te motiivistanne, jotka olette olleet!

Vierailija
4/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin puhelinhaastattelun ja toimitin itse kuvat. Olin tyytyväinen tapaan hoitaa ko. juttu, toimittaja oli oikein mukava ja juttu valmiina sellainen kuin pitikin. Sain lahjaksi n.20 € maksavan kirjan, joka sopi aiheeseen.

Vierailija
5/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin jakaa hauskan jutun muitten ihmisten kanssa, en muuta. Terkuin kutonen.

Vierailija
6/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tärkeä aihe, siksi suostuin esimerkiksi. Synnytyssairaalan kautta eräs kätilö otti minuun yhteyttä asiassa. Myös tätä kätilöä haastateltiin aiheesta ja paria muuta äitiä.

Sain jutun etukäteen luettavaksi, sisälsi jonkun verran väärin ymmärryksiä ja virheitä. Oli korjattu melko hyvin julkaistussa jutussa.

Kuvauspäivä oli erikseen ja olin tietenkin itse valmistautunut, eli olin meikannut ja miettinyt kivat vaatteet. Kuvaaja oli tosi mukava ja luonteva!

Enkä tietenkään odottanut saavani mitään korvausta!

Vierailija
7/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh ajatuksestakin!

Vierailija
8/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka menevät lehtiin omilla nimillään ja kuvillaan. Mä ainakin olen saanut monista ajattelemisen aihetta ja ihan apuakin omiin pulmiin.

Vierailija
9/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Oli itselleni tärkeä aihe keskenmenosta. Ei tullut kuvaa, mutta nimelläni olin. Oli kaunis ja hyvin koskettava kertomus.

Ihmisiltä sain paljon hyvää palautetta sen jälkeen ja moni sai lohtua omaan tilanteeseen.

En saanut palkkiota ja tiesin sen jo etukäteen.

Vierailija
10/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastaa asioitaan kaikelle kansalle, niin kyllä siitä hänelle jonkinlainen kohtuullinen korvaus kuuluu! Miksi ihmeessä lehtien pitäisi saada aineistonsa ilmaiseksi?

Vierailija
11/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtiu kyllä maksaa saamastaan aineistosta toimittajalle, jutun kirjoittajalle, kuvaajalle... Haastatteluista ei haastateltavalle kyllä makseta.

Minäkin olen ollut nimellä ja naamalla Vauva-lehdessä. Motiivia on vaikea sanoa, siitä jäi ainakin lapselle mahtava muisto.

Vierailija
12/12 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan pyydettiin yhden kontaktin kautta sellaiseen juttuun, niin ajattelin tarjoutua, etenkin kun tiesin ettei kauhean monia sellaisia ehkä löydy sillä aikataululla.

Ajattelin että jutusta olisi apua / vinkkiä muillekin, siis tavallaan halu auttaa.

En odottanut mitään maksua; toisaalta olisi ollut kiva yllätys joku pieni lahja, kuten joku mitä antavaat vauva-lehden tilaajalahjoiksi tms. sälää, ihan vaan eleenä.

Toimittaja oli vähän kokemattomatn ja vauva-asioista tietämättömän oloinen, ei varmaan ollut ihan vakkaritoimittajia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä