Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesflunssaa!?

Vierailija
25.05.2011 |

nyt menee hermot! mies on saanut diagnoosin "keuhkoputkentulehdus" sekä antibioottikuurin. nyt hän on ollut monta päivää sängyn pohjalla aivan halvaannuksissa. ei voi syödä kunnolla, ei voi seisoa, istua eikä puhua kuin säälittävästi inisten. ei voi tehdä yhtikäs mitään. hän haluaa nukkua omassa yksinäisyydessään, minä nukun lasten kanssa. sydän hakkaa, päätä huimaa ja särkee eikä voi vahtia lapsiakaan sillä aikaa kun menen töihin. meille kutsutaan siksi LAPSENVAHTI paikalle!

en jaksa tätä! mies ajattelee etten ymmärrä häntä koska hän on sentään KIPEÄ! hän on saanut tautinsa minulta, sillä olin itse kipeänä juuri ennen häntä. arvaatte varmaan että minun tautini hoidettiin siinä kodinhoidon ohessa.

AAAAARRRRRRGH!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydänfilmikin kun oli NIIN kamala jyske rinnassa. voi HELEVATA! miksi miesflunssasta kärsiviä ei oteta sisään sairaalaan?!

Vierailija
2/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi tollainen, sanoisin että jos olet tosiaankin noin sairas niin soitan ambulanssin paikalle ja menet sairaalaan sairastamaan. Jos et ole, lopetat sen ulinan jumalauta tällä sekunnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflussa menee ohi, mut naisflussa ei!

Vierailija
4/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ainoa "sallittu" mahdollisuus miessukupuolelle näyttää heikkoutensa ja haavoittuvuutensa sekä olla tarvitseva ja riippuvainen. Naiset, ymmärtäkää taantuvia miehiänne!

Vierailija
5/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi tollainen, sanoisin että jos olet tosiaankin noin sairas niin soitan ambulanssin paikalle ja menet sairaalaan sairastamaan. Jos et ole, lopetat sen ulinan jumalauta tällä sekunnilla.

olisi pitänyt sanoa ensihoitajille että olkaa PLEASE niin kilttejä että viette hänet hoitoon. siis mihin tahansa hoitoon!

Vierailija
6/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina pienenkin flunssan kanssa sama homma! Eikä miehellä siis tarvitse olla edes kuumetta, perus nuhaa ja tukkoisuutta vaan. Siellä se sitten vaikeroi jossain peittojen alla, kun on NIIIIIN kipeä olo. Toki jotkut tulevat kovemmin kipeäksi kuin toiset, mutta silti... Olen monasti myös ihmetellyt, että onko sitä pakko voivotella ja päivitellä lakkaamatta?!

Ja jos ite oon samanlaisessa flunssassa, niin ei se arkea muuta miksikään.

Jaksamista ap :D (Onneksi en ole ainoa, jolla ko. tilanne;))

Vierailija
7/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa hellyyttä ja te vaan saatte itkupotkuraivareita.

Vierailija
8/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vitutti se kun mies muutti äänensä sellaiseksi tukkoiseksi ininäksi.

Muutaman kerran sitä katselin ja sitten sanoin että turpa tukkoon. Jos minä pystyn hoitamaan lapset ja kodin kipeänä, miehen pitäisi pystyä myös. Suuttui sen kerran mutta lopetti näyttelemisen.

Vierailija
9/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa hellyyttä ja te vaan saatte itkupotkuraivareita.

voisin laittaa miehen sulle hellittäväksi! äläkä unohda että lasten on syytä olla kyllä hoidossa kun mies on pipi!

Vierailija
10/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli KURKKU KIPEÄNÄ, eikä mitään muita oireita. Se perui töihinmenon ja makasi päivän sängyssä katsellen leffoja läppärillä. vähän otti päähän kyllä.

Vierailija
11/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa nukuttua yöllä ja päivällä pitää olla työkunnossa. minä vien ja tuon lapsia hoitoon ja hoidosta. käyn kaupassa, hoidan pankkiasiat, ruuan ja huolehdin lapsista aina kun en ole töissä.

ja miehellä on oikeus olla kotona ja NUKKUA yöt JA päivät! ja tämä on jatkunut jo 7 PÄIVÄÄ! EN JAKSA ENÄÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi