Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku suositella rikkaimuria?

Vierailija
25.05.2011 |

Tarvitsisin todella tehokkaan, mielellään varrellisen. Meidän rikkaimuri hajosi ja tilalle ostettu on huono, sillä ehkä pöydältä muutaman murusen kerää, mutta kun pitäisi kerran päivässä lattia imuroida, ennen kuin vauva tekee sen...

Kiitos vinkeistä :) !

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin v.2009

Vierailija
2/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella huonoja! Niin myös "markkinajohtaja", jonka kaikki tuntuu hommaavan.

Ei niistä saa kuin harmitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka meni sitten muutaman vuoden käytön jälkeen rikki. Enkö saa nyt ikinä enää samanlaista :(

Mikä on tämä markkinajohtaja? Meillä on nyt Electrolux ja todella huono. En viitsisi kaikkia ostaa kokeiltavaksi :(

on todella huonoja! Niin myös "markkinajohtaja", jonka kaikki tuntuu hommaavan.

Ei niistä saa kuin harmitusta.

Vierailija
4/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TM testivoittaja.

Olen ollut todella tyytyväinen! Imuri on päivittäisessä käytössä.

Vierailija
5/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kehunut ergo rapidoa joten ajattelin ostaa sen seuraavaksi kokeiluun. Meillä rikkaimuri joutuu kovalla käytölle sillä taloudesta löytyy kaksi kissaa joista lähtee ihan älyttömästi karvaa. Toivottavasti toi imuri kestäis sen.

Vierailija
6/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi ergo rapido on aika tehoton. Kissankarvoihin ei todellakaan riitä.

Vierailija
7/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi ergo rapido on aika tehoton. Kissankarvoihin ei todellakaan riitä.

Vierailija
8/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni vm. 2006, eli pian sen jälkeen tuli uudempi versio. Mutta tämä vanha versio on aika onneton, jos varren kanssa haluaa käyttää ja taloudessa on pitkähiuksisia/-karvaisia ;)

Varrettomana rikkaimurina toimii keittiössä kohtuullisesti, mutta jos imutehoa tarvitsen, niin kaivan Dysonin esille.

En sitten tiedä, onko uudemmat Ergot parempia, mutta uskallan epäillä.

Vierailija
9/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo 5 vuotta ja tyytyväinen olen. Kyllä meillä tehoaa myös kissankarvoihin yms... MUTTA laattalattialla ei jostain syystä toimi samanlailla kuin parketilla tai laminaatilla, ei ei ole hyvä laattalattioilla!

Muuten saa sohvan ja lattiat sillä hyvin puhtaaksi viikkosiivousten lomassa. En vaihtaisi pois.

Vierailija
10/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kehunut ergo rapidoa joten ajattelin ostaa sen seuraavaksi kokeiluun. Meillä rikkaimuri joutuu kovalla käytölle sillä taloudesta löytyy kaksi kissaa joista lähtee ihan älyttömästi karvaa. Toivottavasti toi imuri kestäis sen.

ja olen ollu tyytyväinen!!:) talosta löytyy kissa ja ainakin lattialla olevat karvat lähtee, sohvista tms. en ole kokeillut, mutta siis suosittelen ainakin tuota!:)

Vierailija
11/11 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo 5 vuotta ja tyytyväinen olen. Kyllä meillä tehoaa myös kissankarvoihin yms... MUTTA laattalattialla ei jostain syystä toimi samanlailla kuin parketilla tai laminaatilla, ei ei ole hyvä laattalattioilla!

Muuten saa sohvan ja lattiat sillä hyvin puhtaaksi viikkosiivousten lomassa. En vaihtaisi pois.