Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto suruusi.

Hilu

Vierailija
42/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetiä kovasti ollaan yritetty tänään saasda päiväunille, mutta ei vaan halua nukkua.

Te joilla on lapsen kantorinkka. Suositelkaa jotain merkkiä. Ja kertokaa onko rinkkaa tullut paljon käytettyä. Kovasti mietitään rinkan ostamista (ollaan katottu deuter kid merkkisiä). Tarvittaisiin tallinnaan kun lähdemme sellainen. Ei tartteis rattaita sinne raahata. Nyt vaan mietin tuleeko sitä terpeeksi käytettyä. Rinkat kun eivät ihan halpoja ole.

Kohta pitäis mun vanhemmilla lähteä käymään. Hyrr ulkona on tosi kylmä tuuli. Onneks asuvat ihan lähellä.

Veetin atooppinen iho on pahentunut nyt kun on kylmät ilmat tulleet. Naamaa saa koko ajan olla rasvaamassa. veetillä atooppista ihoa on oikeastaan vain poskissa.

Huomenna päivällä pitäis lähteä vaate ostoksille. saa nähdä löytääkö itselleen jotakin vaatteita vai meneekö taas siihen että ostan vaan Veetille.

Nyt lähden Veetille ruokaa antamaan.

Öttis ja Veeti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut:)

Imuroinut ja siivonnut pihalta kukkaruukut pois ja järjestänyt ne varastoon hyllyyn odottamaan ensi kevättä ja uutta puutarhahulluutta:)

Miestä ja lapsia ei näy vieläkään! Nyt alkaa olla jo sellainen olo, että pitäiskö jo soitella perään. Mutta eihän se sovi, kun kerrankin saa vaan olla ja tehdä mitä haluaa! Tosin anopille ois asiaakin.

Tekee mieli kaikenlaisia herkkuja, mutta niitä ei ole. Onneksi olin unohtanut, että on meillä talkoista ylijäänyttä pepsiä jääkaapissa. Sain sitä pahimpaan makeanhimoon:)

Jatu, pitäiskö meidän perustaa joku kahden hengen yhteisö sitten, kun kaikki muut katoaa palstailemasta:) Vai ruvetaanko huutelemaan toisiamme täällä taaperopalstalla niin, että kohta meidätkin lynkataan pois täältä:)

T: Ynis

Vierailija
44/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suuressa surussa :(

PL

Vierailija
45/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja omia kuulumisia sitten viikolla)

mimmu ja t

Vierailija
46/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni suureen suruunne. *halaus*

" Älkäämme surko sitä, että hän on kuollut,

vaan iloitkaamme siitä, että hän oli kanssamme."

Vierailija
47/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 koneellista pesty.Pidin 2päivää taukoa pyykkäämisessä ja tänää pursus likaset vaatteet jo lattialle korista.Silitin myös-inhoan sitä,mutta kun lapset kilju ja riehu olkkarissa ni ei ollu ollenkaa huono vaihtoehto sulkeutua yksin silittämää ;-)

Typy nukku päikkäreitä 2½tuntii..Vau!!Sitä kyllä edelsi se että valvotettii rytmi kohallee ja unille meni ihan yliväsynä huutaen.Parka

:-(

Ynis:Kai se on meiän jonneki kirjauduttava vai alotetaako pinot Yniksen ja Jatun maanantai? ;-D Siirrytää sujuvasti koululais puolellle ja sit aletaa ettii joku eläkelläisten palsta..vai eka joku vireet keski-ikäset...

Ja koskaan ei saa soitella jos iteksee saa olla!!!

Nyt pitää käydä vetämää typyä täkin päällä..Se istuu siin niinku pulkas ja minä vedän!Selkä tykkää!!

jatu

Vierailija
48/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelille osanotto suruun.

Äitikuu ja poju

Vierailija
49/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raskasta luopua rakkaimmastaan,

vaikka tietää: hetkeksi ainoastaan.

T-P

Vierailija
50/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjastamme omaperäisiä otsikoita :)

Katsellaan tässä Idolsia ja typy rauhoittuu isin sylissä. Onkin ollut isin tyttö koko päivän. Eilen oli illalla vieraita, typykin innostui seurustelemaan (leikki piilosta, soitteli kellopeliä yms) yli iltakymmenen. Helposti sain kumminkin nukkumaan vaikka olohuoneesta kuului vieraiden puhetta. Istuttiin sitten turisemassa yli puolenyön - onneksi yöllä saatiin yksi lisätunti!

Kokeiltiin äsken voisilmää iltapuurossa. Hyvinhän tuo maistui, nimittäin voisilmä lusikkaan ja suuhun alta silmänräpäyksen. Alkaa lusikointi taas enemmän kiinnostaa typyä, meni muutama viikko ettei halunnut itse syödä oikeastaan ollenkaan. Sotku tietenkin lisääntyy melkoisesti kun pieni käsi lusikoi...

Huomenna paperiasiain päivä. Pitää varm.vuoksi varata päivähoitopaikka keväälle, jos ystävälleni tulisi joku este (kuten vaikka raskausväsymyspahoinvointi) ja se hoito peruuntuisi. Katselin noita tukiasioita, ja Espoossa on tosiaan hyvä yksityisen hoidon kuntalisä, yli 500e.

Veroprosentikin laskin äsken nettilaskurilla. Ihana yllätys: oon maksanut niin paljon veroja alkuvuonna että loppuvuoden prosentti on NOLLA ja senkin jälkeen tulee palautuksia. Yhden kerran oon maksanut loppuvuonna 60% veroja kun oli liian pieni % alkuvuoden, sen jälkeen oon ollut tuon asian kanssa vähän liiankin varovainen. Tilit vilkuttaa meidän perheessä kohta nollaa, joten on tosi hyvä että saan nyt palkat puhtaana käteen.

Näyttää tytsällä olevan vielä jotain bisneksiä kesken kun ei meinaa rauhoittua. Ehkä tämä näpyttely häiritsee. Poistun siis.

- tea -

Vierailija
51/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto,myötäeläen

Ramika