Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Ystäväni!

Osanottoni surussanne ja lämmin halaus.Siunausta ja muistan rukouksin.

jatu

Vierailija
22/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tuntuu jotenkin korrektimmalta laittaa ne eri viestiin.

Vietettiin koko eilinen päivä IKEAssa ja lapset olivat mumin ja muffan luona, Lilli oli pidempään " hoidossa" kuin koskaan ennen ja tosi hienosti oli mennyt. Yö sitten oli huonompi, ainakin kolme huutosessiota. Onneksi sain nukkua itse aamulla vähän pidempään.

Meilläkin meni hyvin, tai ainakin lujaa. Kahdeksan tuhatta euroa paloi rahaa, tilattiin keittiö (myös osa koneista) ja vaatekaapit, ja ostettiin kylppärin kaapit, tv-taso, pyykkikopat ja muuta pientä. Huh hurjaa! Jos joku ihmettelee tuota summaa niin me otettiin sen verran enempi asuntolainaa remonttia varten että saadaan laitettua asunto kuntoon, sehän on vuodelta -75 ja alkuperäiskunnossa.

Maanantaina käydään sitten Markantalosta ja ostetaan loput laitteista - kylmälaitteet, tiskikone ja pyykkitorni - sekä hankitaan suihkukaappi, joten lisää rahanmenoa on luvassa.

Mies lähti jo aamusta uuteen kotiin aloittelemaan remonttia, me yritetään lasten kanssa vähän siivoilla täällä kotona kun miehen veli vaimoineen aikoo tulla kylään iltapäivällä. Siivous on kyllä vähän hankalaa kun samaa tahtia kun pojat laittaa leluja lelulaatikkoon niin Lilli noukkii niitä pois. Taidan mennä ottamaan Lillin sieltä pois.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥ [/color]

PS. Saamuska, meillä kävi ihan samalla lailla, esikoinen istui heti seitsemän jälkeen telkkarin edessä ja ihmetteli miksei lastenohjelmat tule :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa sinun ja perheesi suruun:´´(

Voimia, lämmin halaus. Isäsi on päässyt perille.

simam

Vierailija
24/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyyneleet silmissä täälläkin.Otan osaa sinun ja perheesi suureen suruun.

tiivii

Vierailija
25/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto suureen suruun.

hk

Vierailija
26/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis:Kiitokset selvityksestä.Jos sinä häviät ilman ilmotusta,iskee huoli..ja pelko siitä että kohta olen täällä yksin.

Typy nukku yön ilman vaateita ja aamulla vanhaa aikaa puol9 asti..poika ysii eli heräs just ohjelmille.Nyt kiukkusta typyä valvotetaa et saatas rytmiä kuntoo...tyhmää tää kello touhu!!

Pojalle tuli paripäivää sit syherö ihottumaa poskii..luulin et uus hattu teki sen,mut nyt ihottumaa käsivarsissa ja posket ihanku turvokissa(vähän)...onko kellää arvausta vaivalle??Joku rokko?

Ei kyllä muuten yhtää kipee vaa syö ja riehuu ;-))

jatu

Vierailija
27/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poissa viikon verran, ei ole ollut aikaa ja energiaa kun työt on verottaneet. Miehet ovat pärjänneet kotioloissa hyvin.Miehen akillesjänneoperaatio meni hyvin ja miehen serkku oli viikolla täällä apulaisena. Vähän harmittanut,kun meillä oli jo aika mukavat syömisrytmit V:n kanssa,sain maidonjuontia järkeistettyä siten että meni suunnilleen yksi annos per ateria. Mutta viikonlla poju söimiehen kanssa lähinnä riisikakkuja ja sitten maitoa ja maitoa. ja yölläkin vetänyt 2 kertaa. no, hienoa että muutoin pärjäilivät hyvin, niin yritän olla välittämättä. ja saattaahan olla jokin muukin syy kuten hampaat joka sekoitti taas nää hommat.

Ens viikolla vielä töitä ja sit taas kotirouvana.

Kerppu-voin vain kuvitella sun turhautumisen ruokakokeiluihin,mä olen siinä määrin väliin hermo jo jos poju vetää useamman päivän maitokuurilla ja riisikakuilla,että voin kuvitella kuinka raskasta jos mikään ei tunnu sopivan. käykö bataatti teille? senhän pitäis useimmiten sopia.

Tänää lähden käymään jyväskylässä päiväseltään,meillä on siellä yks asunto kiikarssa.mies kävi kattoon eilen ja oli hyvä. kiinnostuneita on tulossa tämän päivän ensinäyttöön paljon, joten pakko lähtee katsastaan ja sitten toimia jos on hyvä. oon ihan jännityksessä. rivaria ollaan kateltu,mutta tää oiskin vanha okt, perusrempat ois tehty 90 luvulla,ikkunat,putket,katto. hinta-laatusuhde ois kohdillaan,vähän kyllä mietittiin onko noissa vanhoissa takloissa aina jotain kaameita yllätyksiä....suunilleen että koko ajan jokin nurkka vaatis huoltoa. katotaan uskalletaanko ottaa riski, pitäkää peukkuja että ehditään tehdä kaupat jos on sen väärti mökki.

tiivii

Vierailija
28/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon voimia ja jaksamista.

T: Öttis perheineen

Vierailija
29/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, jos nyt toisen suruun voi ottaa osaa :-/

Ihanaa,että sinun isän ei tarvitse enää kestää kipua.

Vierailija
30/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni lasten ja koiran kanssa vanhemmilleen. Minä sain jäädä kotiin. Laitoinkin heti kännykän hiljaiselle ja kömmin sänkyyn. Tätä univelkaa on jotenkin loputtomasti. Kesti kauan, että mieli taas rauhottui, mutta sinnikkäästi pysyin sängyssä. Kyllä siellä ainakin torkuin ja taisin nukkuakin tunnin verran. Oli sellainen olo, että pakko nukkua, vaikka yleensä tollanen pakkonukkuminen ei tuota mitään tulosta eikä uni tule. Katotaan, jos nyt auttoi vähän.

Taidan lähteäkin syömään, jos ylipäätään löydän mitään syötävää jääkaapista:)

Jatu, minäkin rupean aina ihmettelemään, jos ei susta kuulu:)

T: Ynis

Vierailija
31/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa suureen suruunne. Isilläsi on nyt hyvä olla, ei enää maanpäällisiä kipuja. Äitisi tarvitsee varmasti tukeasi, uskon että osaat olla vahva ja olla hänelle apuna.

Kerpulle ja Tiiviille jaksamista edelleen noiden kurjien allergiajuttujen kaa.

Tuttis

Vierailija
32/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suureen suruusi. Jaksamista ja rutistuksia! Anna tilaa omalle surullesi. Sinäkin saat olla heikko, aina ei tarvitse jaksaa olla se vahvin. Siunausta!

-Mimmuli

Vierailija
33/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivon hetkiä täällä koen Nöösän allergioiden suhteen, mutta Enkelin viestin luettuani hiljenen.

Kerpulle iso rutistus allergiasotaan! Kiva, että ehdit tulla kertomaan kuulumisianne.

Tuttis: Hienoa, että ilta oli onnistunut. Jaksua työpähkäilyyn!

Ankkis: Onnea uusien hankintojen johdosta! Jaksua remppaan!

Halein

Mimmuli ja Nöösä♥, jotka ovat toimineet viemäriputkien asennuksessa apulaisina

Vierailija
34/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei pojan ulos-ihana hiljasuus.Typy kyllä kohta herää,eivät ehtineet lähteä aiemmin.Olis niin ihana jos täältäkin häviäis mies sekä lapset joskus johonkin..Olis ihana vaan olla...haaveilee...

Eilen oli niin väsy että sohvalle torkahin pahalle mykkyrälle,unen läpi kuulu lasten mekastus mut ei jaksnu välittää.Joskus nukahtaa ihan väkisin mut jos joskus oikeesti sais nukkua mullaki se rauhottuminen kestää.

Miehen kanssa elämä jotenki solmussa.SAmat asiat mitkä oli ongelma pojan ollessa pieni tulee taas esiin.Sillon niistä riideltiin ja puhuttiin ja huudettin ja yritettiin,mut ei muutosta.Nyt jo epätoivo ja ahdistus iskee valmiiks ku tietää et ne jutut pysyy sellasena.Ei jaksa koko parisuhdetta.

Ankkis ja Mimmuli:Kiva että teillä remontti ja taloasiat edistyy.Voimia kivaan mutta varmasti raskaaseen projektiin.

Tuttis:Ihana että oli onnistunu vapaailta :-9

Kerppis:Mukava ku käväsit,meinasin jo tekstarilla ahdistella et ootko hävinny..Voimia,myös tiiviille on kurjia nuo allergiat :-(

Mitäs Tean ja Leppiksen työajatukset??

jatu

Vierailija
35/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis siltä, että mies on saanut pikkurinsessan nukkumaan anoppilassa! Eivät ole tulleet kotiin päikkäreille, kipii! :)

Jatu, on tosiaan harvinaista huvia, että saa olla yksin kotona ja tehdä mitä huvittaa. Tosin ajattelin kaivaa imurin esille kohta, mutta silti. Jos saan ehdottaa, niin mitä jos puhut miehen kanssa tilanteesta ja koitatte yhdessä miettiä, että ne paremmatkin ajat on taas edessä. Jos teillä on kokemusta tilanteesta jo aikaisemmin ja se on siitä parantunut, niin kyllä se paranee nytkin. Uskokaa siihen ja koittakaa jaksaa väsyneempikin vaihe välissä!

Meillä on toi puhuminenkin jäänyt, mutta sanattomasti kai jotenkin ymmärretään toisiamme ja odotellaan sitä aikaa parempaa. Pitäis oikeasti puhua, mutta minä itsepäisenä odotan, että mies tekis jotain asian hyväksi. Hyvä siis neuvoa toisia:)

Mutta minä luultavasti lähden Tukholman risteilylle viikkoa ennen joulua!!! Ajatelkaa, kaksi yötä pois kotoota! KIPII! Innostun jo ajatuksesta kuin pieni lapsi:) Minä tarvitsen sitä! Ajankohta ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta muut viikonloput on jo buukattu ohjelmaa. Toivottavasti reissusta tulee totta!

T: Ynis ja siivouskaapissa odottava imuri

Vierailija
36/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelille suuri halaus surua helpottamaan.

Kerppu ja ipanat

Vierailija
37/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kade!!!Must tuntuu et lähtisin vaik telttaretkelle jos pääsisin yksin..mut laivalle herkuttelemaa ja shoppaamaa rauhas...aaah!!!

Niin, tutussa suossa ollaan ja ennekää ei upottu...ei se ole ku reilu vuos ni helpottaa.Mustki ois jotenki kiva jos mies alottas puhumaan,mut ehkä se näkee nää jutut erilailla..aikapaljo tulee ihan käytännön ongemia esim.rytmeissä ja sellasis..

Typy nukunu 2tunnin unet..ihanaa!!Kahville jätskiä vai riisisuklaata,pohtii hän :-)

jatu

Vierailija
38/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota molemmat :)

Mulla ei oo mitään :(

Mut ystävän kanssa jumboileen vajaan tunnin päästä ja jotain herkkuu täytyy saada!

Kerppu.

Vierailija
39/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni suruunne. En osaa edes kuvitella, miltä tuon tien kulkeminen on teistä kaikista tuntunut. Ja tietä on vielä edessäkin - anna surulle tilaa ja aikaa.

Vierailija
40/51 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei mikään voi kuolla,

ei kukat, ei tuuli,

ei rakkaus kuolla voi.

Ohi polku vain kulkee

ja kukat jää taakse

ja muualla tuuli soi."

" Isäni valtakunta

lohdutus,