Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuin Bloggarin kaveria kauniiksi -- kommentti poistettiin WTF?

Vierailija
24.05.2011 |

kävin kommentoimassa erään blogistin kaveri-ilta postausta jotenkin tähän tapaan "Kivan näköiset bileet, kiva tunnelma ja sun kaverisi on tosi kaunis!"

Kommentti ehti olla (julkaistaan suoraan) ehkä pari tuntia ja sitten se poistettiin. Bat waii?

Olinko jotenkin juntti? Saako vain blogistia kehua? (suurin osa kommenteista näyttää olevankin pelkkää blogistin kehumista).

Rikoinko jotain blogin kommenteointi etikettiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuva itsestäsi ja kavereista juhlissa ja näytät sitä joillekin tutullesi. Hän toteaa kuvasta vain että kaverisi on tosi kaunis. Mielestäni kuulostaisi tosi tökeröltä. Tulee heti sellainen tunne, että kaikki muut ovat siinä kuvassa rumia, myös sinä itse, eikö?

Vierailija
2/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvältä piikittelyltä sille bloggarille, oletko kateellinen kenties hänelle, kuulostaa sille?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tajuan tuon pointin..olisi tietenkin pitänyt laittaa jotain kommenttia myös itse blogistista. "ihanat hiukset" tms.

Pitää muistaa jatkossa kehua tasapuolisesti ensin kaikki :-)

Vierailija
4/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi mulle tuli kyllä mieleen, että bloggari on enemmänkin kateellinen kaverilleen, jos kaveria ei saa kehua?

Mulla ei ole siis mitään bloggaria vastaan, mutta nyt kirjoitin vaan tosi nopean kommentin ja yllätyin kyllä tosi paljon että kommentti poistettiin koska olen luullut ettei kommentteja poistella vaan kaikki ne on siinä luettavissa. Ja mun mielestä toi ei ollut edes kovinkaan paha kommentti?!

Mutta joo, ymmärrän kyllä että olisi ollut kohteliasta kehua myös bloggaria (10 ensimmäistä komenttia postaukseen olivatkin keskittyneet bloggaajan kehumiseen..)

Vierailija
5/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi kauneus mainittava??? :-o

Vierailija
6/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvältä piikittelyltä sille bloggarille, oletko kateellinen kenties hänelle, kuulostaa sille?!

En ole, aikaisemmin olenkin kehunut blogistia kommenteissa ja ne kommentit ovat aina säilyneet.

Nyt eka kommentti, kun en suoraan kehunut (kehuinhan itse juhlia tms. jotka bloggari oli itse järjestänyt?) ja heti poistettiin kommentti?

Aika tiukka sensuuri?

Vierailija
7/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ollut, kehutsä kauniiksi vain niitä ihmisiä joita sä haluat iskeä?? Ei sulta sitten kaverit paljon kehuja saa :-)

Vierailija
8/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otä pois, nolottaa.

Vierailija
9/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkiä please

Vierailija
10/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoisi minua kauniiksi ystävän blogissa, tuskimpa blogi käsittelee minua... Tässä maailmassa kun on ihan liikaa sairaita ahdistelijoita..

Ymmärtäisin jos olisi esim. sisustusblogi kehuisit ystävän verhoja mutta tuo on jo omituista..

Vierailija
11/11 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos olisi esim. sisustusblogi kehuisit ystävän verhoja mutta tuo on jo omituista..

Eikö ketään saa enää kehua, vaan se menee ahdistelun puolelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme