Pidän rehevistä, pehmeistä naisista. Olenko mielestäsi jotenkin omituinen?
Olen 38-vuotias mies, akateeminen ja hyvässä ammatissa.
Kommentit (18)
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä mm. sen sukupuolen ulkonäön suhteen, josta on kiinnostunut.
Mä oon aina pitänyt lyhyistä miehistä, kaverini vatsakkaista. Tosin mun mies ei ole lyhyt, vaan pitkä ja tosi laiha - mun mielestä todella hyvän näköinen!
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä mm. sen sukupuolen ulkonäön suhteen, josta on kiinnostunut.
Mä oon aina pitänyt lyhyistä miehistä, kaverini vatsakkaista. Tosin mun mies ei ole lyhyt, vaan pitkä ja tosi laiha - mun mielestä todella hyvän näköinen!
Mäkin tykkään lyhyistä miehistä :) Mun ihana mies 169cm
Mä oon aina katsellut suunnilleen itseni pituisia miehiä (olen n. 167 cm pitkä). Ei mua tietenkään haittaa se, että mieheni on mua 20 cm pitempi, ulkonäköasiat nyt on kuitenkin mulla vasta toisella sijalla.
Olet, koska työajalla kirjoittelet noista bbw-naisista av-palstalle.
ap
mua ei sytytä laiha, pitkä tai punatukkainen mies.
Pieni mahakkuus miehellä on mieleeni, en tiedä miksi
siinä ei ole mitään omituista jos tykkää normaalipainoisista naisista, joilla on pyöreitä muotoja. Onko sinun mielestä 170cm/70kg sopivasti pyöreä?
siinä ei ole mitään omituista jos tykkää normaalipainoisista naisista, joilla on pyöreitä muotoja. Onko sinun mielestä 170cm/70kg sopivasti pyöreä?
kerro mitään. Mitä niistä muka voi päätellä?
Ei mitään.
ap
Todennäköisesti suuri osa naisista on erittäin tyytyväinen mielipiteeseesi.
Olen painoindeksin ylärajalla ja laihduttaminen ei onnistu. Minusta ei saa tekemälläkään mitään tikkunaista ja sitä olen surenut. En tunne olevani nainen.
Naiset ovat lasten synnyttäjiä. Laihuus saattaa olla jopa este raskautumiselle, ainakin jatkuva itsensä nälkiintyneenä pitäminen.
Tällaisia ihania miehiä tarttis tulla lisää tänne palstaileen ja puhumaan terveistä asenteistaan.
Oi, kiitos, kiitos...
Mä kuulun kans siihen miesjoukkoon jonak mielestä naisessa pitää olla runsaasti muotoja. Pidän isoista rinnoista ja leveistä lanteista, laihat naiset ei kiinnosta.
ilmeisesti pitävät rehevistä naisista. Olen hoikka ja saan kuulla:
-oletpa laiheliini
-hanki muutama lisäkilo
-pikkuinen
Harrastan liikuntaa, joten mikään rimpula en todellakaan ole. Ja nuo kommentit lähinnä huvittavat.
Minulle tulevista kommenteista päätellen miehet ilmeisesti pitävät rehevistä naisista. Olen hoikka ja saan kuulla:
-oletpa laiheliini
-hanki muutama lisäkilo
-pikkuinenHarrastan liikuntaa, joten mikään rimpula en todellakaan ole. Ja nuo kommentit lähinnä huvittavat.
joukko, joka automaattisesti pitää samoista asioista. Sinä saat kommentteja sellaisilta miehiltä, jotka pitävät sinunkaltaisistasi naisista, toisennäköiset saavat kommentteja toisenlaisilta miehiltä.
Ei kannata vetää mutkia suoriksi tässäkään asiassa.
Minä tykkäisin olla pari kymmentä kiloa lihavampi ja näyttää sopivan pyylevältä. Olisi mukava myös, jos olisi rehevämmistä kaunottarista pitävä, akateeminen ja kunnollinen mies elämässä kumppanina.
Sellainen, josta näkee päältä että on pehmeä on ällöttävä. Joku villapaita päällä ja koruja pulleissa sormissa, ällöttävän näköistä. Maailman tylsimpiä ihmisinä myös. Usein sitä ylipainoisen aggressiivisuutta myös. En ymmärrä, miksi ihmiset tekevät itselleen sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen 38-vuotias mies, akateeminen ja hyvässä ammatissa.
Mä tykkään kanssa. Olen 48v peruskoulun käynyt mies, jos saa kanssa mainostaa.
Kaikista pahin turn off on poikamaisen pienen perseen omaava luihuperse nainen. Naisella pitää olla PERSETTÄ, vaikka läskiä sitten.