Poikaystävän luo yöksi
Tytär 17 v ja poikakaveri 17 v, seurustelleet kuukauden, tytär kysyi saako viikonloppuna jäädä pojan luo yöksi. Mitä vastaisitte ?
Kommentit (9)
jos ne on päättänyt tehdä ''sen'' niin ei siinä yökyläilykielto estä. Antaisin luvan koska mieluummin siellä pojan kotona kun jossain pusikossa..
Ihan liian vähän aikaa ovat tunteneet ja tyttö on alaikäinen, turha kannustaa noin suoraan seksiin. Ellet sitten osta niille kortsuja mukaan.
kokeet, joihin on syytä lukea. En yllytä lastani seksiin, siitähän on kyse, jos annan luvan yöpyä. Naikoot missä naivat, mutta ei niin, että kokevat minun kannustavan.
ja kysyisin onhan ehkäisyasiat kunnossa jos aiotte edetä suhteessanne joskus siihen.
Meillä on parasta aikaa seurusteleva pari nukkumassa, ikää heillä 15 ja 16. En ole yllyttänyt seksiin vaan ovat sen itse keksineet. Mieluummin kotona omassa sängyssä kuin jossain porttikongissa tai pusikossa.
Kyllähän sitä kokemuksestakin tietää, että seksiä voi harrastaa myös päivällä. Joten yökyläilyn kielto ei estä seksiä. Seurustelun kesto vähän hämää.. ja olis hyvä tietää onko poikaystäviä ollut aikaisemmin. Joka tapauksessa jonkin sortin valistus aiheesta seksi voisi olla hyvä.
olen antanut 16-v tyttäreni olla yötä poikaystävällään ja poikaystäväkin on ollut meillä. Meillä on avoimet välit, seksistä ja ehkäisystä on puhuttu, ja tiedän että öistä huolimatta tyttö on yhä neitsyt.
seurustelun kesto voisi vähän hämätä, tietysti siinäkin on eroa, että onko vasta tutustunut poikaan vai ovatko ehkä kavereita pitkältäkin ajalta jo.
Tuonikäistä ei voi silti estää tekemästä mitään, mitä hän on päättänyt, mutta luultavasti esittäisin ihan toivomuksen, että lykkäisi vähän aikaa.
14 v poika tuumasi ,sitten se tulee meille yöksi. Soitin tyttärelleni ja kerroin sanoi ,että sovitiin tytön äidin kanssa.
yleensä olisi. Jos tyttären kanssa on avoimet hyvät välit, ja esim. ehkäisyasioista on pystynyt keskustelemaan suoraan, niin antaisin.