kiihottaako nuoremmat miehet?
kiihottaako naisia nuoremmat urheilulliset miehet?
Kommentit (7)
Tosin minua nuorempia ei voi oikein miehiksi kutsua... Osa alle 30 vuotiaistakin on seksikkäitä, mutta kiinnostun herkimmin 30-40 vuotiaista, siis jo ihan miehisistä miehistä, poikamaisuus ei viehätä minua.
N25
Joo,samoilla linjoilla n25 kanssa.Sellainen ihana,+35v elämää nähnyt mies sytyttää. Miehen kokoinen ja pilkettä silmäkulmassa oleva on aivan upea näky.Tuntuisi ihanalta päästä sellaisen komean karhun kainaloon.
kokeillut muutamaa vuotta itseäni nuorempaa.
N38, vastaaja nro. 2
Joo,samoilla linjoilla n25 kanssa.Sellainen ihana,+35v elämää nähnyt mies sytyttää. Miehen kokoinen ja pilkettä silmäkulmassa oleva on aivan upea näky.Tuntuisi ihanalta päästä sellaisen komean karhun kainaloon.
Mutta itse en kaipaa välttämättömäksi sitä pilkettäkään (huumori ja silmiin asti yltävä hymy on hyvä asia, mutta en pidä pelimies-oloisista flirttailijoista)
Lempeä ja leppoisa mutta saa olla karhumainen myös olemukseltaan, semmoinen vakava ja maskuliininen. Mahdollisimman kaukana pikkupojasta ;)
N25
Myönnän etten ole kokeillut, mutta tässähän kysyttiinkin mikä kiihottaa, ei suoraan (muistaakseni) mistä olisi parhaat kokemukset.
En ole harrastanut seksiä yli 24-vuotiaan kanssa, nyt ei ole ollut lainkaan seksiä vuoteen. Mutta jos joku mies saa sanat takkuamaan, ajatukset tökkimään ja illan kulumaan sohvalla niin hän on poikkeuksetta vähintään noin 35-vuotias. En oikein edes kiinnitä huomiota nuorempiin, ei ole sillai mitään mikä herättäisi edes lähtöjään. Kaksi vuotta sitten tapasin silloin 25-vutoiaan miehen jonka ääni vei kaiken huomion ja tuoksu sai pöksyt kastumaan. Mutta hän olikin hyvin karhu niin nuoreksi ;)
N25
katson kyllä mielelläni uimahallilla hyväkroppaisia nuoria miehiä.
N38