Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on mielestäsi moraaliton?

Vierailija
23.05.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sanaa moraali. Se on jotain käsittämätöntä. Minulla on omatunto, jonka mukaan toimin. En varasta, koska omatuntoni sanoo että se on väärin. En loukkaa muita ihmisiä, enkä tee mitään ilkeyksiä, koska siitä tulee minulle ja heille paha olo. Jos olen loukannut, pyydän anteeksi, koska muuten voin itse pahoin. En ymmärrä mihin tarvitaan moraalia? Mitä sillä tekee?

Vierailija
2/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostelee yli luottorajan ja juoruilee eikä tee töitään loppun asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakentuu pitkälti moraalikäsitysten varaan.

Vierailija
4/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaikkea muuta kuin moraaliton.

Minulla on omatunto, jonka mukaan toimin. En varasta, koska omatuntoni sanoo että se on väärin. En loukkaa muita ihmisiä, enkä tee mitään ilkeyksiä, koska siitä tulee minulle ja heille paha olo. Jos olen loukannut, pyydän anteeksi, koska muuten voin itse pahoin.

Vierailija
5/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelemaan ja varastamaan ilman suurempia omantunnontuskia.

Vierailija
6/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa kehitellä juttu tarkemmin. Mutta naisen pitäisi painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa kunnes mies selvittänyt asiansa raskaana olevan naisensa kanssa.

Tosielämästä otettu esimerkki.

Vierailija
7/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei aktiivisesti pyri ajattelemaan tekojaan objektiivisesti ja arvioimaan onko hänen tekonsa, ajattelumallinsa jne. moraalin kestäviä. Eli moraalittomalta ihmiseltä puuttuu mielestäni pyrkimys hyvyyteen.

Vierailija
8/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies panee muutakin naista kuin raskaana olevaa emäntäänsä, niin mitä selvittämätöntä siinä suhteessa on?

Vierailija
9/12 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onvat suurimmalta osin moraalittomia, mitä varattuihin miehiin tulee. Anteeksi yleistys mutta omassa lähipiirissä näitä on ollut vaikka kuinka paljon. Varattu mies tekstailee ja chättäilee kaiken yötä sinkkunaisten kanssa vaikka mitä irstauksia ja naiset kikattelee onnessaan. Ilmeisesti itse olen katoava luonnonvara sillä olen jo kolmelle miehellä sanonut ettei tartte olla yhteyksissä jos vihjailevat ja suoraan sanottu pervot viestit ei lopu! En ymmärrä miksei nuo tytönhempukat lyö luuta kurkkuun sikailija miehille? Onko kyse egon pönkityksestä?

Jos mulle alkais varattu mies kirjottelee hävyttömyyksiä ilmiantaisin samantien sen pettäjä sian naiselleen.

Vierailija
10/12 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sanaa moraali. Se on jotain käsittämätöntä. Minulla on omatunto, jonka mukaan toimin. En varasta, koska omatuntoni sanoo että se on väärin. En loukkaa muita ihmisiä, enkä tee mitään ilkeyksiä, koska siitä tulee minulle ja heille paha olo. Jos olen loukannut, pyydän anteeksi, koska muuten voin itse pahoin. En ymmärrä mihin tarvitaan moraalia? Mitä sillä tekee?

Vierailija
11/12 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei mieti tekojensa seurauksia pidemmälläkin aikavälillä on moraaliton. Myöskään humalassa oleminen ei vapauta moraalisesta vastuusta, joten ei kannata ottaa niitä räkäkännejä, jos tietää olevansa humalassa hillitsemätön. Moraaliin liittyy siis vastuuta ja velvollisuuksia ja aina ei voi saada tai tehdä sitä mitä itse kovasti tahtoo. Korkeasta moraalista koituu onnea elämään, kun tekee hyviä valintoja ja jaksaa odottaa tuloksia.

Vierailija
12/12 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tekee mitä haluaa piittaamatta tekojensa seurauksista muille, ts ajattelee vaan itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi