Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista musiikkia arvelet Lauri Tähkän

Vierailija
23.05.2011 |

jatkossa esittävän?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se nyt ole ihan sama mitä sen näköisen miehen suusta tulee...?

Vierailija
2/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, katselen ja kuuntelen mielelläni oli mitä tahansa=)

minäkin tuossa juuri sanoin ystävälleni jokunen päivä sitten katsellessani sitä nettihaastattelua kun oli valittu vuoden pyöräilijäksi että minulle on sitten ihan sama vaikka alkaisi laulaa oopperaa (ja siis inhoan oopperaa) menen ihan varmasti katsomaan silti... ?

2

Vierailija
4/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/12 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain yhtä hyvää kun Elonkerjuun kanssa. Se on sellaista musiikkia että kun kaikki menee päin mäntyjä ja vituttaa ja kaikki on huonosti niin kun alkaa kuunnella Lauri Tähkää ja Elonkerjuuta niin ei vaan voi olla enää pahalla tuulella, on pakko laulaa mukana ja tanssia. On pelastanut aika monta päivääni. Ja jos oikein huono päivä on että meinaa järki lähteä niin katsoo vaan jonkun pätkän livenä esiintyvästä Laurista niin paha mieli on tiessään! Ainakin niin kauan kun sitä katselee...

Vierailija
6/12 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista musiikkia arvelet Lauri Tähkän jatkossa esittävän?

Mutta valitettavasti realistina luulen vanhan kunnon vinonaaman suoltavan markkinoille joko samanlaista mukarentoa iskelmäpaskaa, kuten Elonkerjuu tai sitten vaan tyypillistä slaavilaismelankolista tusinaiskelmää. Rokkariksi kun tuosta ei ole sitten senttiäkään.

Vierailija
7/12 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa musaa kuin aina ennenkin, enää vaan ei tarvitse jakaa rahoja kenenkään muun kanssa.

Vierailija
8/12 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman Elonkerjuuta Lauri Tähkä ei ole mitään. Niin huonosti hoisi tyyppi tuon bändin hajoamis-jutunkin että meni kyllä pisteet.

Vierailija
9/12 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti realistina luulen vanhan kunnon vinonaaman suoltavan markkinoille joko samanlaista mukarentoa iskelmäpaskaa, kuten Elonkerjuu tai sitten vaan tyypillistä slaavilaismelankolista tusinaiskelmää. Rokkariksi kun tuosta ei ole sitten senttiäkään.

Jos et musiikistaan tykkää niin hauku sitten sitä musiikkia vaan! Onko pakko haukkua toisessa ulkoista piirrettä jolle hän ei selkeästikään mitään voi?? Kamalan lapsellista ja typerää ja itse olet varmaan todella täydellinen!

Vierailija
10/12 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkäänlaista! Ainakin se edellinen tuotanto oli kammottavaa humppaa.

Vierailija
11/12 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman Elonkerjuuta Lauri Tähkä ei ole mitään. Niin huonosti hoisi tyyppi tuon bändin hajoamis-jutunkin että meni kyllä pisteet.

Kun Laurihan sen pääasiassa teki.

Vierailija
12/12 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et musiikistaan tykkää niin hauku sitten sitä musiikkia vaan! Onko pakko haukkua toisessa ulkoista piirrettä jolle hän ei selkeästikään mitään voi?? Kamalan lapsellista ja typerää ja itse olet varmaan todella täydellinen!

Ja pyydän anteeksi tuota ulkonäköön yhdistämistä, joka oli todellakin ajattelematonta.

Mutta edelleen olen miehen musiikista samaa mieltä eli hirveää laskelmoitua ylikevyttä humppapaskaa, jota Suomessa on ennen ja jälkeen ko. orkesterin ihan liikaakin.