Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainoastaan opettajillako pitkät lomat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisille ei anneta virkoja, joihin kuuluu virkojen edut.

Vierailija
2/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden pitää kestää 15 vuotta ensin. Että tervetuloa vaan jos niin kadehdit. Ehkä 3v päästä on ne pitkät lomat, ellei poistu sitä ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 (arki)päivää kun vaihdoin kaikki lomarahat vapaiksi.

Vierailija
4/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtiolla pitkillä lomilla. Kolmisen viikkoa minulla on vuodessa enemmän vapaata. Miehellä tosin kaksi kertaa parempi palkka :)

Vierailija
5/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ope, mies, valtiolla pitkillä lomilla. Kolmisen viikkoa minulla on vuodessa enemmän vapaata. Miehellä tosin kaksi kertaa parempi palkka :)

Tuo 15 vuoden jälkeen ansaittu 38 päivän (7 vk 3 pv) vuosiloma (+ halutessa 16 päivän lomarahavapaa = 3 vk 1 pv) sisältävät toki myös talvilomat (yhteensä siis lomaa ilman lomarahoja 10 vk 4pv, onhan tuo paljon). Tuskin kukaan käyttää kaikkia lomiaan kesällä. Opettajilla (ihan ansaitusti) on kaiketikin noin 10 viikkoa pelkkää kesälomaa + talviloma + joululoma + syysloma.

Vierailija
6/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellyttäen, että se tehdään sisään kouluvuoden aikana. Luin tuon artikkelin minäkin, ja tosiaan nythän ei enää tarvitse kadehtia opettajia, kun on iso liuta muitakin ammatteja, mitä kadehtia.

Vierailija
7/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kymmenen vuoden jälkeen jo kuusi viikkoa. Aika kivaa.

Vierailija
8/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on ammatinvalintakysymys. Senkun vaihdat työpaikkaa.

Luin tuon artikkelin minäkin, ja tosiaan nythän ei enää tarvitse kadehtia opettajia, kun on iso liuta muitakin ammatteja, mitä kadehtia.

Vierailija
9/9 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vasta kolme vuotta ollut valtiolla töissä, mutta tulee mulle silti lomarahat vaihtamalla yli 8 viikkoa lomaa.