Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto sulkeutui la, huutaja ei vastaa yht.ottoon

Vierailija
23.05.2011 |

eli lauantaina siitä huudosta vielä "kamppailtiin" loppuminuuteilla - huutaja ei siis ole missään lomalla tms.

No huomasin la-iltapv että huuto sulkeutunut ja laitoin viestiä koska hän tulisi noutamaan - mitään ei kuulu.

Mitähän seuraavaksi, koskahan kehtaa laittaa uuden viestin tai soittaa tai jotain.

Ei nää mulle yleensä ole mitenkään niin tärkeitä, mutta nyt on yksi kalliimpi juttu elektroniikkaa, joka lopultakin meni kaupaksi, ja olisi ihan kiva saada ne rahat. Etenkin kun siis oli ollut pari muutakin huutajaa, eli olisi mennyt muualle sitten se tuote.

Huutaja on myös joku ulkomaalaisen niminen että vähän mietityttää....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viikko pitää odotella

Vierailija
2/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengitä nyt ensin syvään ja odota viisi päivää. Jos ei sitten ole kuulunut mitään niin panikoi sitten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistavat tuolla huutiksessa!

Toisillaon ihan oikeasti muutakin elämää kuin tarkkailla niitä sulkeutuneita huutoja ja päivystää sitten kotona että koskas se noutaja tulee

Vierailija
4/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoida asioita kerralla ja heti kuntoon.

-Ei ap

Vierailija
5/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiset vastaavaat kyselijät täällä, että ihan kun huutis ois koko elämä, ja nyt sitten itse kyselen .. :)

Mutta tässä tapauksessa tosiaan kun kerran vika minuuteilla oli kyttäämässä huutoa... vastaavassa tapauksessa kyllä olisin itse saman tien laittanut myös sitten s-postin ja kysynyt milloin voin noutaa, kun näkisin siinä suoraan että voitin huudon.

Eli outoa että on vaan sulkenut koneen "aha voitin huudon" ja sitten ei vastaile / katso konetta päiviin.

Tietty myös ennakkoluulonani on se, että ulkomaalainen nimi ja tyypillä oli kyllä myös negoja / neutreja...

No pitää kai sitten odottaa viikko. Mutta eikö mun siis kannata edes toista yhteydenottoa laittaa ennen kuin viikko kulunut?

Jotenkin tuntuu vaan että tyypillä ei ole kuitenkaan rahaa tms. ja ei ole niin tosiaikeissa ostaakaan, eli ois ollut kivempi että joku muu huutaja olisi voittanut.

ap

Vierailija
6/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleesi, että ko. ostaja on myös saattanut asettaa kohteeseen korotusautomaatin, eli ei välttämättä ollut koneella lauantaina...

Vierailija
7/7 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se toinen kilpailija on huudellut livenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän