Lue keskustelun säännöt.
Onko mielestäsi miehet lapsellisempia? Onko vanhemmat miehet parempia?
23.05.2011 |
En tiedä mikä siinä on, mutta ikäiseni miehet on aina tuntuneet lapsellisemmilta. Voisitko ottaa itseäsi nuoremman miehen? Vai onko sillä väliä, jos kerran pojat on aina poikia...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsellisuus ei ole sukupuolisidonnainen ominaisuus.
Oma mieheni on yli 10 vuotta nuorempi kuin minä.