menikö nutrilettkuuri piloille?
eli oli niin kamala nälkä eikä kaapissa yhtään vihanneksia. söin nälkääni 3 hapankorppua kevytlauantai ja juustopäällisellä. nyt harmittaa... =((( aamulla siis yhden pussin jo join.
for-ever-fat
Kommentit (11)
Minä en koskaan pysty, jos jotain muuta kuin pusseja suuhuni laitan.
Kuinka monta päivää olet pussitellut?
no tää on eka päivä... en ole koskaan nutrannu ja tuntuu vaikeaale, nälkä siis! kyllä mä jatkan, ei mun tehny mieli ruokaa mut oli kamala nälkä vaan..
ikävä kyllä.
Jos sen jaksaa niin on jo voiton puolella.
kolme neljä on ne kaikkein vaikeimmat, MUTTA älä syö yhtään mitään muuta kuin niitä pusseja!! Muuten ei onnistu. Juo vaikka pepsimaxeja tai muuta, mutta älä syö!
Mulla on tänään kanssa eka päivä, yhtään mitään en ole vielä suuhuni pistänyt. Tsemppiä!
jos tätä nälkää saa viikon kestää. no kaupasta tänää kasviksia ja pepsimaxia sit vaan. luulin kyl ettei limuja saa juoda?
kiitos tsempistä ja samaa sinne =)
Pitäähän tuo taas nutraus aloittaa...tuli viikonloppuna revettyä...
että uuden elämäntapasi pitäisi kestää koko elämäsi, niin mikään ei mennyt pilalle siitä, että nälkääsi vähän söit.
ja ei tee mieli ruokaa ei yhtään.
Kannattaa pysyä tiukkana , sillä repsahtelut vaikuttaa ketoosiin ja sitä kautta nälkä pysyy pidempään ja muut vaivat. Sitkeästi jaksaa vaan, niin alle vkolla yleensä vointi on ainan bueno :)
ja ei tee mieli ruokaa ei yhtään. Kannattaa pysyä tiukkana , sillä repsahtelut vaikuttaa ketoosiin ja sitä kautta nälkä pysyy pidempään ja muut vaivat. Sitkeästi jaksaa vaan, niin alle vkolla yleensä vointi on ainan bueno :)
Paljonko putosi ensimmäisen neljän viikon aikana?
4 viikkoa täys, käytän kyl Xtravaganzan pusseja, mut ne on ihan samoja kuin Nutriletissa. Kirjoitan tuolla Laihdutuspuolella omista fiiliksistä. Nyt lähtenyt 8 kg.
Alkuperäiselle: osta niitä esim. Nutriletin tai Allevon tai Nutridietin protskupatukoita. Jos on hirvee nälkä, korvaa yks pussi yhdellä patukalla. Mä teen nykyään näin ihan herkutellakseni kahvin kanssa, mulla ei ole ollut nälkä ekojen päivien jälkeen.
Nälkä loppuu kun pääset ketoosiin,mut et pääse siihen, jos syöt jotain ruokaa. Ja varsinkin joku hapankorppu on vihoviimeinen, siinä hiilareita. Tarkoitus saada hiilarivarastot tyhjiksi-> ei nälkää-> rasva alkaa palaa.
Tsemppiä! T: Sokerinen