Hyvä mainoskampanja Alkolla. Mites ostatteko av-mammat alkoa alaikäisille?
Itse en, enkä hyväksy muiltakaan. Kaikenlaisia naurettavia selityksiä saa kyllä aina lukea niiltä, jotka lapsilleen ostavat.
Kommentit (11)
lasten (tyttöjen?) natinaa kuulee, mutta mitä vastaa fiksu vanhempi?
En ole nähnyt alkon kampanjaa. Itse en todellakaan osta alkoholia, tupakkaa tai muita haitallisia päihteitä lapsille tai nuorille. Ja valvon tiukasti lasteni menemisiä, ja meillä on aikaiset kotiintuloajat. Itse olen rellestänyt teininä, joten tiedän millaista meno voi olla ja mitä vaaroja ryyppäämisessä ja kaupungilla hengailussa voi piillä.
mutta jos joskus erehtyvät pyytämään vastaus on ei. Teen kuten äitini, koskaan ei ole lapsillee ostanut alkoa eikä muutakaan. Sanoi aina että jos meinaatte spaduua ruveta imemään teette sen jossain muualla kuin hänen nenän edessä. Teiniä nyt oli turha ruveta (minua ainakaan) kieltämään kun ei siitä mitään hyötyä ollut. Kännissä jos kotiin menin niin rangaistus seurasi.
että ihmisellä, joka käyttää sanaa 'alko' (muuten kuin väärinkirjoitettuna kaupan nimenä) on ongelma.
tietämäni äiti on ostanut lapselleen ja tämän kavereille juomat siitä asti kun tyttö täytti 14. Ja oli sitten oikein ylpeä siitä, kuinka "nuoret luottavat häneen ja tyttö ja tytön kaverit viihtyvät heillä kotona niin hyvin". No kai ne nyt viihtyvät jos äiti kaveeraa teinien kanssa ja ostaa näille viinat ja tupakat ja antaa ryypätä kotonaan!
Siis arggh. Arvosteli vielä sitten sellaisten vanhempia jotka yrittivät rajoittaa teininsä tekemisiä, että "miten eivät saa pidettyä välejään lapseensa". Sossu kun asiaan puuttui niin oli tietysti vaan kusipää joka ei ymmärrä. Ja näitä tarinoitahan suomen maasta riittää.
Alkoa jossain vaiheessa edes myyty yksityisille? Jos Alko menisi pörssiin, ostaisin ilman muuta sitä alaikäisille.
että ihmisellä, joka käyttää sanaa 'alko' (muuten kuin väärinkirjoitettuna kaupan nimenä) on ongelma.
oli naseva juttu! Vaikken nyt ihan varma olekaan mitä tarkoitit kirjoitusvirheestä johtuen.
Alkoa jossain vaiheessa edes myyty yksityisille? Jos Alko menisi pörssiin, ostaisin ilman muuta sitä alaikäisille.
juku ja toinen yhtä naseva! Tosin taitaa olla samalta kirjoittajalta. Kävikö mielessä, että otsikko saattoi olla liian pitkä ja aloittaja joutui lyhentämään sitä? Näinkö paljon kaihertaa, kun joku kritisoi selkeästi sinun harjoittamaasi toimintaa?
Tosin taitaa olla samalta kirjoittajalta
Taitaa tosin olal eri kirjoittajalta.
Näinkö paljon kaihertaa, kun joku kritisoi selkeästi sinun harjoittamaasi toimintaa?
Eihän tässä ole kritisoitu muuta, kuin wt-sanana leviävän "alkon" väärinkäyttöä.
enkä sellaista saastaa pidä kaverina, joka ostaa.
Kun nuorempi veli on melkein täysi-ikäinen(siinä 16-17v),niin hain kyllä sille ja sen kavereille ne muutamat kaljat ja halpisviinit.Ihan vaan siksi ettei omista teinivuosista ollut kovinkaan kauan,ja muistin kuinka ärsyttävää oli yrittää saada hakijaa.Yleisesti ottaen kyllä paheksen,jos joku välittää alkoholia ihan mukuloille(tyyliin 14vuotiaille),enkä muutenkaan ole tuntemattomille suostunut hakemaan alkoholia enkä tupakkaa.