G: kumpaa kannattaisi alkaa kerätä, Marsiskooleja vai McDonaldsin Coke-laseja?
Värisävyt näyttäisivät olevan aika samat, paitsi Coca-Cola-laseissa ei ole sitä ihan punaista eikä valkoista.
Ai niin, jos teillä on useampia kuin yksi tai kaksi Mariskoolia, niin mitä hemmettiä te niissä pidätte?
Laseista ymmärrän sen verran, että niistä juodaan ja niitä saatetaan tarvita useampia yhtaikaa.
Tero *wannabe AV-mamma*
Kommentit (28)
Muumimukeja niiden olla pitää.
Pääset kivasti mukaan jo heti alkuun, kun käyt kaupasta ostamassa ne 16 perusmukia. Aina kun katat ne pöytään, muistat mainita, miten ne harvinaisuudet on ylähyllyllä, kun pelkäät, että joku rikkoo ne. Ei tarvitse itse niitä ostaa, kaikki kyllä uskoo tuon selityksen.
T. Tuota selitystä usein käyttänyt
halvempiakin kuin Mariskoolit?Mutta nehän on toisaalta aika rumia ne kuvat niissä mukien kyljissä, ajattele nyt vaikka jotain Haisulia tai sitä hermorauniota äitiä, mikä se nyt oli?
Tai ne Hattivatit, niistähän tulee ihan mieleen...
Tero
Onko Mariskooleilakin jotain keräyksiä tai vastaavia? Miten se toimii, mitä kerätään?
Tero
Ostoksista saat joitain leimoja ja sitten kun niitä on tarpeeksi, saat ostaa uusimmissa väreissä hehkuvat pastelli-mariskoolit PUOLEEN HINTAAN!
noita kolalaseja veljeni vaimon perheeltä... käyvät vieläpä usein meillä kylässä ja itse tykkäävät ko laseista joten en kehtaa poiskaan heittää...
Tarkoitatko Vilijonkkaa?
Joo, juuri se.
Tero
Ostoksista saat joitain leimoja ja sitten kun niitä on tarpeeksi, saat ostaa uusimmissa väreissä hehkuvat pastelli-mariskoolit PUOLEEN HINTAAN!
mennä Citymarketiin :)
Tero
noita kolalaseja veljeni vaimon perheeltä... käyvät vieläpä usein meillä kylässä ja itse tykkäävät ko laseista joten en kehtaa poiskaan heittää...
Mutta ajanevat asiansa, noin niinkuin juomisen kannalta? :) Ja on varaa vähän rikkoakin ;)
Tero
Mä haluisin ne kaikki mut en taida saada yhtään kun en syö lihaa joten tulis vähän kalliiksi ostaa niitä aterioita saadakseni lasit.
halvempiakin kuin Mariskoolit?
Mutta nehän on toisaalta aika rumia ne kuvat niissä mukien kyljissä, ajattele nyt vaikka jotain Haisulia tai sitä hermorauniota äitiä, mikä se nyt oli?
Tai ne Hattivatit, niistähän tulee ihan mieleen...
Tero