Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo Petonenhan on ihan siistin näköistä seutua, kun google mapsista katsoo

Vierailija
22.05.2011 |

ei mitään verrattuna niihin 70-luvun alun ddr-lähiöihin, sellaisiin hervanta-tyylisiin taloihin

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietin siellä ison osan lapsuudestani ja vasta sitten vanhempana kuulin, että millainen maine sillä oli. Toisaalta sielläkin on kivempia ja vähemmän kivempia alueita.

Vierailija
2/5 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätti minutkin. Helsingin slummeihin tottuneena näytti Petonen oikein siistiltä ja hienolta asuinlähiöltä. Uutisista usein kuulee paikasta ja olettamus todellakin oli jostain betonihelvetistä. Harmi kun pääkaupunkiseutu annetaan pilaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aloitettu vasta 80 luvub lopussa, ja siitä se on kasvanut kokoajan tähän päivään. Kerrostaloja on ainoastaan petosen keskustassa eli pyörökaarella jossa tämäkin ampumisjuttu on tapahtunut, muuten talot ovat rivareita ja omakotitaloja.

Erittäin paljon lapsiperheitä ja kaikki palvelut lähellä. Petosella on parhaimmat palevelut kuopiossa jos keskustaa ei lasketa.

Petosta haukkuvat yleensä ihmiset jotka eivät koskaan ole tääll asuneet. Huono maine on ollut vissiin joskus -90 luvun alussa ja jotkut siitä sitkeästi pitävät kiinni! Silloin kun petonen päättyi pyörönkaareen.

Itse olen koko ikäni asunut kuopiossa ja olin 20v kun petoselle muutin, täältä en pois enää lähde! Ehdottomasti viihtyisin asuinalue kuopiossa!

Vierailija
4/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa se on surkeaa aluetta. Ei täällä mitään jakomäkiä ja Itäkeskuksia ole.

Vierailija
5/5 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä jo muutama paikka missä on surkean näköistä, palveluita ei nimeksikään ja niitä hörhöjä suhteutettnua asukaslukuun varmasti enemmänkuin petosella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän