Jos tulisin raskaaksi niin laskettu aika olisi kuolleen isäni
syntymäpäivänä. Jos syntyisi hänen näköinen poika niin moni varmaan miettisi jälleensyntymää.
Kommentit (8)
Merimiesisäni näytti kerran yhtä kirjaa jossa oli juttua 2. maailmansodan merihavereista. Joku torpedosta osuman ottanut suomalainen kauppalaiva evakuoi suurimman osan miehistöstään jollekin luodolle mutta yksi menehtyneistä oli aivan samanniminen kuin isäni ja kyseinen henkilö kuoli isäni syntymäpäivänä (3v ennen syntymää kylläkin).
sain tietää että isä on kuolemansairas ja että olen raskaana samana päivänä. Isä kuoli 6 kk tiedon jälkeen ja synnytin pojan n. 3 kuukauden jälkeen isän kuolemasta.
Pojalla on meidän isän luonne ja monesti ilmaisee itsensä ihan samanlailla kuin isäni teki. Kyllä se pistää miettimään. Kun poika näkee vaarinsa kuvan jää katsomaan hyvin pitkään ja on hiljaa....
Kuva on muitten kuvien mukana seinälla. Samanlailla lapsi hiljentyy kun katso meidän isän vanhempien kihlakuvaa...??
En tiedä jälleensyntymästä, mutta on se kyllä ihmeellistä. En tiedä yritänkö löytää samanlaisia piirteitä, mutta ystävät välillä huomautta: Eikö x sanonut samanlailla??
Aina löytyy näitä yhteyksiä. Tänä päivänäkin, 24.5., on moni syntynyt ja moni kuollut.
Marian isän kuoleman vuosipäivänä. Vai oliko se tyttö...
Olen itse syntynyt äidinäitini kuolinpäivänä Joka kuoli äitini ollessa lapsi.
Isäni syntyi Hitlerin kuolinpäivänä, äitini Stalinin kuolinpäivänä. Minua voisi luulla pahimmaksikin saatanaksi, mutta olen varsin mukava ihminen.