Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulisin raskaaksi niin laskettu aika olisi kuolleen isäni

Vierailija
22.05.2011 |

syntymäpäivänä. Jos syntyisi hänen näköinen poika niin moni varmaan miettisi jälleensyntymää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse syntynyt äidinäitini kuolinpäivänä Joka kuoli äitini ollessa lapsi.

Isäni syntyi Hitlerin kuolinpäivänä, äitini Stalinin kuolinpäivänä. Minua voisi luulla pahimmaksikin saatanaksi, mutta olen varsin mukava ihminen.

Vierailija
2/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuoli äitini ollessa lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laula hyvin.

Vierailija
4/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merimiesisäni näytti kerran yhtä kirjaa jossa oli juttua 2. maailmansodan merihavereista. Joku torpedosta osuman ottanut suomalainen kauppalaiva evakuoi suurimman osan miehistöstään jollekin luodolle mutta yksi menehtyneistä oli aivan samanniminen kuin isäni ja kyseinen henkilö kuoli isäni syntymäpäivänä (3v ennen syntymää kylläkin).

Vierailija
5/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tietää että isä on kuolemansairas ja että olen raskaana samana päivänä. Isä kuoli 6 kk tiedon jälkeen ja synnytin pojan n. 3 kuukauden jälkeen isän kuolemasta.

Pojalla on meidän isän luonne ja monesti ilmaisee itsensä ihan samanlailla kuin isäni teki. Kyllä se pistää miettimään. Kun poika näkee vaarinsa kuvan jää katsomaan hyvin pitkään ja on hiljaa....

Kuva on muitten kuvien mukana seinälla. Samanlailla lapsi hiljentyy kun katso meidän isän vanhempien kihlakuvaa...??

En tiedä jälleensyntymästä, mutta on se kyllä ihmeellistä. En tiedä yritänkö löytää samanlaisia piirteitä, mutta ystävät välillä huomautta: Eikö x sanonut samanlailla??

Vierailija
6/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy näitä yhteyksiä. Tänä päivänäkin, 24.5., on moni syntynyt ja moni kuollut.

Vierailija
7/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian isän kuoleman vuosipäivänä. Vai oliko se tyttö...

Vierailija
8/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse syntynyt äidinäitini kuolinpäivänä Joka kuoli äitini ollessa lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä