Yksi mahdollinen tytönnimi tulevalle lapsellemme on Unna.
Jos nimi tulee käyttöön, pitää varmaan panna oikein ilmoitus lehteen, että tietyt AV-mammat saavat sitten kauhistella ja yökötellä ;)
Kommentit (29)
kansainvälinen, miks pitää olla Unna, Nanna tai Inna. Noi nimet sopii vaikka kolmelle kanille:) Jotenkin en osaa ajtella nitää koiralle tai kissallekaan. Hiirten nimiksi käy kyllä. Tai parhaiten ne sopii lapsen antamaksi nimeksi pehmoeläimilleen.
Mut makunsa kullakin ja jokainen tekee mitä haluaa:)
Siinäpä kysymys!
Mä en ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan unnuttamisesta, ainoastaan täällä olen tutustunut tähän sanaan. En usko, että meidän pienen alakoulun lapset käyvät juurikaan AV:lla.
Ap
googlaapa unnuttaa niin huomaat että ei ole AV-raadin keksimä sana. Onhan kauniita nimiä vaikka kuinka paljon, miksi valita tuollainen?
Itse antaisin lapselle nimeksi mieluummin vaikka paljon parjatun Jessican tai WT-Jennan kuin Unnan.
Unna on ihan kiva ja hieno nimi. Tunnenkin yhden Unnan Pohjois-Suomesta. Tuolla joku oli kääntänyt sen Annuksi, sennimisenkin tunnen! Hyvin vaikeaa on varmasti keksiä nimeä, josta kukaan ei keksi mitään väännöstä.
AV:lla vaan on pimeetä porukkaa, kuten tiedätkin...
MITÄ tarkottaa unnuttaminen????
Googlaa sanalla unnuttaminen niin tulee kyllä vastauksia (mm. MLL:n sivuille).
Netissä on paljon keskustelua, miten siihen pitäisi asiallisesti suhtautua.
on Lapissa yleinen nimi, etelämpänäkin kuin saamelaisalueilla. On saamelainen nimi. Kaunis.
... joka nimestähän saadaan kiusaamisväännös tai muu vastaava. Esim. Unna unnuttaa...