Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrätkö naisia jotka eivät halua herättää huomiota?

Vierailija
22.05.2011 |

Tuli mieleen tuosta tukkaketjusta...

Itse olen mielelläni laittautumaton ja saan silti ihan liikaakin huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

En voi sietää sitä - mitähän siitä huomion saamisesta tulisikaan jos varta vasten ryhtyisin laittautumaan ja pukeutumaan paljastavasti jne. miesten huomion toiveesta?

Ihan kiva joo olisi silloin tällöin saada huomiota mutta ihmettelen kun tällainen kaltaiseni "harmaa hiirulainenkin" saa sitä melkein joka päivä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä huomiota kaipaa, enkä sitä saa. Jos joskus tulee epämiellyttävää huomiota vaikkapa kuppilassa lopetan sen saman tien olemalla vain kertakaikkisen tyly. Pukeudun miten kuten, en jaksa käydä kampaajalla kuin pakkotilassa kerran vuoteen, minulle on ihan sama lohkeileeko kynnet tai onko ryppyjä.

Ei kaikki naiset tahdo olla prisessiinoja.

Vierailija
2/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, ettei sitä voinut otsikosta päätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ulkonäön ympärillä pyörivä avaus ... Ikävää, ettei sitä voinut otsikosta päätellä.

tai kenenkään muun ulkonäön ympärillä. Voisitko vastata esitettyyn kysymyskseen etkä tehdä omia olettamuksiasi?

Vierailija
4/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tälläytymisestä erityisen kiinnostunut itsekään. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän tärkeäksi joku hiusten kihartaminen tulee.

Vierailija
5/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen itse samanlainen =)

Vierailija
6/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sekä niitä, jotka haluavat huomiota että niitä, jotka eivät halua.

Minua vaan häiritsee näissä ketjuissa se, että käsitetään olevan vain kaksi vaihtoehtoa: täysin ulkonäostä kiinnostumaton ja laittautumaton, tai sitten tietyllä stereotyyppisellä tavalla ja miesten takia laittautuva. Onhan niitä nyt muitakin vaihtoehtoja.

Esim. kyllä oma ulkonäkö voi olla tärkeää ilman, että se liittyy miesten iskemiseen. Moni haluaa viestittää omalla tyylillään jotain omasta persoonastaan - ei vain miehille, vaan yleensä maailmalle. Laittautuminen ei tarkoita aina jotain tietynlaista tyyliä. Ja sehän voi liittyä myös vaikka johonkin alakulttuuriin (vrt. gootit tms).

Vierailija
7/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyn säännöllisesti ja vaatteeni ovat puhtaat, tukkani ponnarilla takana kiinni. Olen juuri sellainen harmaavarpunen, joka ärsyttää muita, etenkin meikkiesittelijöitä. Minulle on oltu törkeitäkin tästä meikkaamattomuudesta ja tuntemattomat ihmiset ovat haukkuneet minua päin naamaa.

Vierailija
8/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itsestäni ihan hirveästi. Mulla on jo mies. Koen oikeudekseni olla JUST SELLAINEN KUN HALUAN. en välitä muiden mielipiteistä saati miesten. tämä on pelottavaa ja uhkaavaa muiden ihmisten mielestä - myös joidenkin miesten.

Haistatan pienet tuoksuvat paskat moisille :)

Vierailija
9/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toiset sanovat hämääntyvänsä huomiosta, miten te huomaatte saamanne huomion?

Itse olen oikeasti ihan nätin ja naisellisen näköinen, ja tykkään laittaakin itseäni, siis meikkaan ja kiharran pitkää tukkaa ja pukeudun nätisti ja käytän korkokenkiä yms.

Mutta en mä koskaan huomaa saavani mitenkään erikoisesti huomiota?

Huomaan kyllä ihmisten olevan ystävällisiä ja esim. tänään yksi mies avasi mulle oven ja toinen päästi mut hedelmävaa'alle kaupassa eteensä (vaikka oli selkeästi ennen mua siinä)

Mutta mitä tää nyt sitten on?

Itse pidän ihan tavallisena kohteliaana huomaavaisuutena, eikös miesten kuulukin aukaista naisille ovia yms. Mutta onko tää nyt sitten kuitenkin sitä ap:n tarkoittamaa "huomiota"?

Vai mitä te sillä tarkoitatte?

Vierailija
10/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toiset sanovat hämääntyvänsä huomiosta, miten te huomaatte saamanne huomion? Itse olen oikeasti ihan nätin ja naisellisen näköinen, ja tykkään laittaakin itseäni, siis meikkaan ja kiharran pitkää tukkaa ja pukeudun nätisti ja käytän korkokenkiä yms. Mutta en mä koskaan huomaa saavani mitenkään erikoisesti huomiota? Huomaan kyllä ihmisten olevan ystävällisiä ja esim. tänään yksi mies avasi mulle oven ja toinen päästi mut hedelmävaa'alle kaupassa eteensä (vaikka oli selkeästi ennen mua siinä) Mutta mitä tää nyt sitten on? Itse pidän ihan tavallisena kohteliaana huomaavaisuutena, eikös miesten kuulukin aukaista naisille ovia yms. Mutta onko tää nyt sitten kuitenkin sitä ap:n tarkoittamaa "huomiota"? Vai mitä te sillä tarkoitatte?

Suoria treffikutsuja, silmäpeliä, flirttiä jne. Erotan kyllä "seksuaalisen" kiinnostuksen normaalista kohteliaisuudesta, enkä tuollaisia ovienaukomisia tms. pidä muuta kuin kohteliaana eleenä. Huomioon liittyy eroottinen lataus.

Vierailija
11/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ulkonäön ympärillä pyörivä avaus ... Ikävää, ettei sitä voinut otsikosta päätellä.

tai kenenkään muun ulkonäön ympärillä. Voisitko vastata esitettyyn kysymyskseen etkä tehdä omia olettamuksiasi?

En oleta että elämäsi pyörii ulkonäkösi ympärillä, mutta avaus koski ulkonäköä. Luulin sen koskevan huomion herättämistä ja -hakua laajemmin. Tai pohdiskelua siitä millaista on naisen "huomion herättäminen", esim saako nainen olla seurassa juuri niin älykäs kuin on, vai pitääkö hänen kätkeä kynttilänsä vakan alle ettei synny kiusallisia tilanteita.

Myönnä pois, palstalla on todella paljon naisten ulkonäköön liittyviä otsikoita (paino, tyyli, tukka, vaatteet, jonkun julkkiksen kauneuden arviointi, "kuka kuumin rantakissa" jne).

En osaa vastata esitettyyn kysymykseen, olen pahoillani. :)

Vierailija
12/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti niin vastustamaton joko ulkonäöltäni tai persoonaltani, että täysin laittautumattomanakin tulee huomiota ihan riittävästi. En tajua miten pyntätyt naiset minihameissaan jaksavat sitä vonkaamista.

Vierailija
13/17 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole sellanen vaan tykkään huomiosta, joskus haen sitä. Mutta sen olen huomannut, että jos joskus oikein todella toivoo sitä, niin se voipi jäädä saamatta....Kukin tavallaan, itse en halua olla harmaavarpunen,mutta en koskaan ole myöskään provosoiva; vaatteeni ovat fiksut ja meikki sopiva.

Vierailija
14/17 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei saa, mitä haluaa ja sitä mitä saa, ei halua. Jopa ulkonäköä tärkeämpää on se mitä sanattomasti toisille viestittää. Vaikka tosiaan vaikuttaa, ettet tuollaisesta huomiosta välitä, miehet tulkitsee, että olet halukas erottiseen vipinää...

Vierailija
15/17 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä lähetätät. Tyrmäävän kaunis ystäväni on laitetu, mutta sulkeutunut ja torjuva ilmeiltään. Ei saa huomiota miehiltä kun taas minä ihan ok näköinen mutta en kaunotar saan huomiota paljonkin, koska olen iloinen jne.

Vierailija
16/17 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä saan huomiota salilla naturellina, sekä baareissa laitettuna (en ylilaittaudu, ja meikkaan kevyesti). Välillä on kiva laittautua, mutta en sen takia, että saisin huomiota. En tajunnut kysymystä ;)

Vierailija
17/17 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollut erittäin miehisellä alalla hyötyä saamastani huomiosta. Nuorempana oli vaikeampi hyväksyä se, mutta nyt en anna sen häiritä elämääni. Pukeudun hyvin klassisesti, ja meikkaan vain vähän, mutta kun naisia on alalla niukasti niin huomiota tulee takuulla. Teen duunini hyvin ja olen edennyt urallani, joten puolensa tässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi