Sinkkunaisen seksilaatikko nollapohjalta - mitä kannattaisi hankkia?
Heitin juuri roskiin 36 kondomia, liukuvoiteen, kaalimadon ja jättidildon. Eli kaiken mikä oli vielä jäljellä exän kanssa hankituista.
Mitäs nyt? Kondomeja tarvinnee hankkia paketti varalle vaikkei minulla olekaan ollut seksielämää vuoteen. Mutta ehdottakaa hyviä seksileluja ihan vain naista varten. Ehkä joku klittakiihotin (minulla ei ole koskaan ollut sellaista), yksi laadukas sauva ja laadukas liukuvoide?
Näin opiskelevana yh:na ei ole varaa hankkia kaikkea kivaa, mutta haluan laatua. Hankin mieluummin vaikka vain yhden tosissaan hyvän lelun kuin monta käyttämättömäksi jäävää härpäkettä eli saa myös ilmiantaa seksileluja jotka ovat tuottaneet pettymyksen.
Orgasmit ovat minulle aika harvinaista herkkua enkä ole koskaan saanut emätinorgasmia. Siksi olen erityisen kiinnostunut jostain hyvästä klittakiihottimesta. Se olisi ehkä sauvaa varmempi hankinta?
Kommentit (24)
ja saat monia suomalaisia seksisivustoja esiin jossa laitetta myydään, omastani maksoin suomessa 40 euroa plus muutaman euron postarit..eikä tarvinnut odotella kuin muutaman päivän ja mitään adaptereita tms. ei tarvinnut miettiä.
http://seksikauppa.hotmaria.fi/product_details.php?p=451
Ote mainoksesta:
"Magic Wand (edullisempi mutta kaikin puolin vastaava versio Hitachi Magic Wand koneesta) hieroo klitoristasi valintasi mukaan joko 5000 tai 6000 rmp:n uskomattomalla teholla. Tätä on myyty maailmalla useita miljoonia kappaleita, eikä suotta sillä orgasmikoneen avulla saatat saada orgasmin vaikka se olisi sinulle muutoin vaikeaa. Huippu suosittu ympäri maailmaa ja tuttu myös Sex in The City sarjasta!"
Sama kuin sanoisi Dacia Dusterista, että kaikin puolin vastaava kuin BMW X5, mutta edullisempi.
Laitetta ei todellakaan ole myyty miljoonia eikä ole mikään tunnettu laite kuten Hitachi. Laatu maksaa oli laite kuin laite.
Mitäs kun laite ei olekaan ladattu, kun haluaisi orkun? Kyllä silloin vituttaa.
Miksi muuten paketin kyljessä olisi silikoniblondin kuva?
http://www.hitachimagicwands.net/hitachi-magic-wand/hitachi-magic-wand-…
Tulee mukaan muuntaja ja sopiva adapteri, sekä liukuvoiteita. Tilasin mukaan myös G-Wand Attachment, tuli perille alle viikossa ja hinta jäi euroissa alle satasen.
Suosittelen, kysäisin tilauksen perään, kun epäilin laitonko osoitteen oikein ja vastasivat alle puolessa tunnissa.