Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä "hutiklikkauksia" facebook-julkaisuusi on päätynyt?

Vierailija
22.05.2011 |

Mun 6v puuhaili juttujaan lasten peli- ja tehtäväsivustolla. Myöhemmin huomasin että suosittelen fb-sivuillani hanukkahyrrien värityskuvia :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ja mieheni surffaavat omilla koneillaan tai omalla profiilillaan, jos tällä koneella ovat. Mun profiili on salasanan takana.

Esim. tältä palstalta olen poistanut ne tykkäysnapit ja muualla en ole huomannut niiden niin helposti vahingossa painettavissa olevankaan.

Vierailija
2/4 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tarkistanut kumpi on kirjautuneena.

Joku tekniikka-aiheinen juttu, joka mua ei vähempää vois kiinnostaa. Onneksi ei mitään kiusallista kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua nolotti kun päivitin statustani yhden kaverini sivulle. Siis päivitykseni näkyi niin että olin kirjoittanut tämän kaverin seinälle.

Syynä oli se, että avattuani FB:n klikkaan aina heti tämän kaverin sivun auki...ja siihen on syynä että olen hiukan ihastunut ko. henkilöön ja meillä on ollut sutinaa muinoin...

Ja valitetavasti olen naimisissa oleva nainen ja perheenäiti :(

Vierailija
4/4 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua nolotti kun päivitin statustani yhden kaverini sivulle. Siis päivitykseni näkyi niin että olin kirjoittanut tämän kaverin seinälle.

Syynä oli se, että avattuani FB:n klikkaan aina heti tämän kaverin sivun auki...ja siihen on syynä että olen hiukan ihastunut ko. henkilöön ja meillä on ollut sutinaa muinoin...

Ja valitetavasti olen naimisissa oleva nainen ja perheenäiti :(

sä sen päivityksen poistit saman tien? Tuskin sitä moni ehti nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi