Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko palkkatoiveeksi?

Vierailija
22.05.2011 |

Paljonko pyytäisit liksaa tällaisesta työstä: lentoyhtiön asiakaspalveluun käsittelemään asiakaspalautteita ja tehtäviin kuuluu myös myyntiä tukevia tehtäviä. Kiinteä kuukausipalkka ja työaikaan saattaa kuulua ilta- ja viikonlopputyötä. Hyvää englanninkieltä vaaditaan.

Paljonko pyytäisit?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylempi toimihenkilö eikä sulla ole varsinaisia vuorolisiä, niin sanoisin, että 4000 euroa kk on hyvä lähtötaso. Voit nimittäin joutua pudottamaan toivettasi ja sillä systeemillä päädytte luultavasti 3500 euroon joka on normaali liksa ko. työstä.

Tietysti voit pyrkiä myös siihen, että ilta- ja muut vuorolisät eivät ole osa kiinteään henkilökohtaista palkkaa, vaan niistä maksetaan tehtyjen vuorojen mukaan.

Vierailija
2/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä työ ei sijaitse pääkaupunkiseudulla, joten sekin täytyy ottaa huomioon.

Tässä on ilmoitus:

"Finncomm Airlines on kotimainen lentoyhtiö, joka operoi noin puolet Suomen kotimaanlennoista. Finncomm-ryhmään kuuluvien yhtiöiden palveluksessa on yhteensä n. 500 työntekijää. Finncomm-konsernin pääkonttori on Seinäjoen lentoasemalla ja operatiivinen keskus Helsinki-Vantaalla.

Haemme nyt puhelinpalveluumme Seinäjoelle

sekä määräaikaista (6 kk) että vakituista

ASIAKASPALVELUHENKILÖÄ

Toimenkuvaan kuuluvat pääasiassa puhelimitse hoidettavat myynnin tukipalvelut sekä asiakaspalautteiden käsittely. Tehtävä on kokopäivätoiminen.

Hyvältä hakijalta edellytämme sujuvan suomen kielen lisäksi vahvaa englannin kielen taitoa. Ruotsin kielitaito katsotaan eduksi, samoin kuin muu kielitaito.

Koulutamme valitut 6.6. alkaen kyseiseen tehtävään. Palkallinen, osin englannin kielellä toteutettava intensiivikoulutus kestää kolme viikkoa. Työ alkaa heti koulutuksen jälkeen 27.6. alkaen. Työ saattaa sisältää osin ilta- tai viikonlopputyötä. Työstä maksetaan kiinteätä kk-palkkaa. "

Itse olin ajatellut pyytää korkeintaan 3000e. Toisaalta ei huvita pyytää liian vähääkään, sillä mulla on yliopistotutkinto, vaikka se ei tähän alaan liitykään.

Vaikeaa, vaikeaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 3500 on normaali liksa ko. työstä? Minusta aivan ylimitoitettu palkkatoive (puhumattakaan neljästä tonnista). Kai ilta- ja viikonlopputyöt sitten tietävät arkivapaita? Sitä voineen kysyä kun pääsee pidemmälle prosessissa. Onnea hakuun, en uskalla ohjeistaa palkassa muutakuin, että tämän vastaajan pää on mielestäni pilvissä.

ylempi toimihenkilö eikä sulla ole varsinaisia vuorolisiä, niin sanoisin, että 4000 euroa kk on hyvä lähtötaso. Voit nimittäin joutua pudottamaan toivettasi ja sillä systeemillä päädytte luultavasti 3500 euroon joka on normaali liksa ko. työstä. Tietysti voit pyrkiä myös siihen, että ilta- ja muut vuorolisät eivät ole osa kiinteään henkilökohtaista palkkaa, vaan niistä maksetaan tehtyjen vuorojen mukaan.

Vierailija
4/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki on kasvava kaupunkikeskus eikä siellä mitenkään matalat palkat ole. Lisäksi pulaa korkeakoulutetusta työvoimasta. Esim. ely-keskuksissa on paljon virkamiesjohtoa joilla 5000-6000 euron kk-palkat. Minusta ihan järkevää jos lyöt heti eteen kunnon vaatimuksen, voihan siitä sitten tinkiä.

Vierailija
5/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työssä, jossa korkeakoulututkinto on ehdoton vaatimus ja minulla on 19 alaista ja suuri toimisto johdettavana, ja palkkani on 3200e/kk. Sinähän tekisit tuossa työssä lähinnä sihteerihommia, joten ei siitä mitenkään makseta enempää kuin max 2500e/kk ja sekin on jo yläkanttiin.

Nolaat itsesi jos menet tuollaisia liksoja pyytelemään! Ei mitään suhteellisuudentajua.

Vierailija
6/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki on kasvava kaupunkikeskus eikä siellä mitenkään matalat palkat ole. Lisäksi pulaa korkeakoulutetusta työvoimasta. Esim. ely-keskuksissa on paljon virkamiesjohtoa joilla 5000-6000 euron kk-palkat. Minusta ihan järkevää jos lyöt heti eteen kunnon vaatimuksen, voihan siitä sitten tinkiä.

misätä planeetalta te olette????? huhhuh. Jos iskee heti alkuun tuollaisen pyynnön, ei koskaan pääse edes haastatteluun!

Vierailija
7/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä työ ei sijaitse pääkaupunkiseudulla, joten sekin täytyy ottaa huomioon.

Tässä on ilmoitus:

"Finncomm Airlines on kotimainen lentoyhtiö, joka operoi noin puolet Suomen kotimaanlennoista. Finncomm-ryhmään kuuluvien yhtiöiden palveluksessa on yhteensä n. 500 työntekijää. Finncomm-konsernin pääkonttori on Seinäjoen lentoasemalla ja operatiivinen keskus Helsinki-Vantaalla.

Haemme nyt puhelinpalveluumme Seinäjoelle

sekä määräaikaista (6 kk) että vakituista

ASIAKASPALVELUHENKILÖÄ

Toimenkuvaan kuuluvat pääasiassa puhelimitse hoidettavat myynnin tukipalvelut sekä asiakaspalautteiden käsittely. Tehtävä on kokopäivätoiminen.

Hyvältä hakijalta edellytämme sujuvan suomen kielen lisäksi vahvaa englannin kielen taitoa. Ruotsin kielitaito katsotaan eduksi, samoin kuin muu kielitaito.

Koulutamme valitut 6.6. alkaen kyseiseen tehtävään. Palkallinen, osin englannin kielellä toteutettava intensiivikoulutus kestää kolme viikkoa. Työ alkaa heti koulutuksen jälkeen 27.6. alkaen. Työ saattaa sisältää osin ilta- tai viikonlopputyötä. Työstä maksetaan kiinteätä kk-palkkaa. "

Itse olin ajatellut pyytää korkeintaan 3000e. Toisaalta ei huvita pyytää liian vähääkään, sillä mulla on yliopistotutkinto, vaikka se ei tähän alaan liitykään.

Vaikeaa, vaikeaa...

ap

Maksavat max 2300 e/kk.

Vierailija
8/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvioisin ihan max 3000 e, todennäköisesti vähemmän

Vierailija
9/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000e sitten aivan liian vähän? Jos saisin lähellekään 3000e puhtaana käteen, olisin tosi onnellinen ja meidän elämä olisi entiseen verrattuna täyttä luksusta! (oon ollut hoitovapaalla ja opiskelemassa toooosi kauan...)

Ajattelin hakea tuota määräaikaista paikkaa, koska kuitenkin haluan aikanaan hakeutua oman alan töihin.

Lisää mielipiteitä, heittäkää jotain!

ap

Vierailija
10/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työssä, jossa korkeakoulututkinto on ehdoton vaatimus ja minulla on 19 alaista ja suuri toimisto johdettavana, ja palkkani on 3200e/kk.

Etpä tosiaan paljoa itseäsi arvosta; tuon pitäisi olla käteenjäävä tulo ( eli oikea palkkataso tuolla esimiesvastuulla jossain 4000-5000 tietämillä vähintään

Vierailija
11/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työssä, jossa korkeakoulututkinto on ehdoton vaatimus ja minulla on 19 alaista ja suuri toimisto johdettavana, ja palkkani on 3200e/kk.

Etpä tosiaan paljoa itseäsi arvosta; tuon pitäisi olla käteenjäävä tulo ( eli oikea palkkataso tuolla esimiesvastuulla jossain 4000-5000 tietämillä vähintään

Teen itse korkeakoulutettuna keskiportaan johtotason työtä, jossa mulla alaisia 25 kappaletta. Työ ei sijaitse lähelläkään pk-seutua, mutta palkkani on silti reilut 4700 e/kk ja sekä yhtymätason tulospalkkio että henk.koht. bonukset vuosittain tulevat lisäksi.

Hyvät palstalaiset, ARVOSTAKAA ITSEÄNNE JA AMMATTITAITOANNE! Moni mies ei edes sylkäisisi vastaaviin töihin päin noilla palkoilla joita te saatte! Uskaltakaa pyytää ja heittää itsenne peliin.

Vierailija
12/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 2500 ja 3000e väliltä ja ottaen huomioon sen, että niihin ilta- ja viikonloppuvuoroihin ei välttämättä pääse vaikuttamaan + että täytyy olla tinkaamisvaraa alkuperäisestä pyynnöstä.

En usko pääseväni puhtaana 3000e vaikka olisin täysin koulutustani vastaavassa työssä...

ap

Vierailija
13/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisen lehden mukaan 1800 €/kk eli ei kovin korkea. Lukuun vaikuttaa voimakkaasti etelä-Pohjanmaan maatalousvaltaisuus eli maajussien pienet tulot.

Sen kuitenkin tiedän, että kaupallisen ja toimisto-alan ihmisiä tässä kaupungissa on työttöminä pilvin pimein ja osa heistä hakee varmaan tuotakin työtä ja on takuulla valmis tekemään siltä reilulla 2000 € kk. Eli ei todellakaan kannata höpistä mistään 3000 € kk-palkasta hakemuksessa, tai et pääse edes haastatteluun.

Paskapuhetta on sekin, että Seinäjoella olisi korkea palkkataso. Ei ole, mutta varmaan toki on nousussa kun paikkakunta kehittyy ja kaupungistuu.

Vierailija
14/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko etta tuosta tyosta maksettaisiin edes sita 3000 e/kk. Nama mita taalla on esitetty kuulostaa aivan liian korkeilta. Hain itse hieman vastaavaa tehtavaa pk-seudulla ja siita palkka oli 2500 tai erittain ansioituneelle hakijalle voisi harkita 3000... itse pyysin hakemuksessa 3200 ja en paassyt edes haastatteluun, mutta rekrytoija kertoi etta syy oli tassa palkkatoiveessa. Eli tarinan opetus on etta ei kannata pyytaa eparealistisia, silla raakkaa vaan itsensa automaattisesti ulos koko hausta! Nyt riittaa hakijoita ja jos hakemuksia tulee paljon niin hakemukset joissa isot palkkapyynnot jatetaan automaattisesti syrjaan. Nain kertoi kaverini joka on alalla.

Vierailija
15/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti korkeintaan 3000€.

ylempi toimihenkilö eikä sulla ole varsinaisia vuorolisiä, niin sanoisin, että 4000 euroa kk on hyvä lähtötaso. Voit nimittäin joutua pudottamaan toivettasi ja sillä systeemillä päädytte luultavasti 3500 euroon joka on normaali liksa ko. työstä.

Tietysti voit pyrkiä myös siihen, että ilta- ja muut vuorolisät eivät ole osa kiinteään henkilökohtaista palkkaa, vaan niistä maksetaan tehtyjen vuorojen mukaan.

Vierailija
16/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo työpaikkailmoitus kuulostaa "sihteerin" paikalta. Ei kuulosta yliopiston käyneen työpaikalta. Toki jostain on ponnistettava liikenteeseen ja siihen tuo on hyvä homma.

Kieltämättä arvaisin palkaksi noin 2400-2600 €/kk 37,5 h työviikolla. Viikonlopputöistä ja niiden määrästä sitten keskustellaan erikseen. Viikonlopputöitä kun ei ole tarkemmin specsattu, ei niistä voi palkkatoivettakaan antaa, eli jää myöhempien keskusteluiden varaan ja nostaa tuota 37,5 h työviikon palkkaa jonkin verran.

Jos ap on 25 vuotias ja hakee ensimmäistä työpaikkaansa niin OK, mutta muuten akateeminen on tuon ryhmän esimies ja palkka 1200 enemmän. Mikäli ikää on 40 vuotta, niin palkka on varmasti tuollaisen ryhmän esimiehenä 4200 - 4500 €/kk (37,5 h/vk.).

Vierailija
17/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että 2000 tai hieman yli ovat valmiita maksamaan asiakaspalvelun työpaikasta korkeintaan. En usko, että koulutuksella juurikaan on merkitystä palkkauksessa varsinkin jos se on väärältä alalta. Olen tosin itse KTM.

Seinäjoella palkkaus on alhaista ja nuoria työttömiä varmaan suht. reilusti. Moni osaa jo englantia eikä tuo työ nyt kuvauksensa puolesta tarvitse mitään erikoisosaamista eikä siihen sisälly vastuuta jolla palkka nousisi yli 3 tuhannen.

3000 eur voit varmasti unohtaa.

Vierailija
18/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000e sitten aivan liian vähän? Jos saisin lähellekään 3000e puhtaana käteen, olisin tosi onnellinen ja meidän elämä olisi entiseen verrattuna täyttä luksusta! (oon ollut hoitovapaalla ja opiskelemassa toooosi kauan...)

Ajattelin hakea tuota määräaikaista paikkaa, koska kuitenkin haluan aikanaan hakeutua oman alan töihin.

Lisää mielipiteitä, heittäkää jotain!

ap

3000 e puhtaana käteen? Olet näköjään ollut toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosi

kauan pois työelämästä.

Ilmoituksen mukaisesta työstä maksellaan enintään 2500 e/kk. Tuollaisia call centereitähän on Suomi täynnä, ei niissä vastailalpuhelimeen paljon yli 2000 e palkalla.

Vierailija
19/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea palkkatoive olisi 2000 euroa ja todennäköisesti maksavat 1700-1800€.

Vierailija
20/26 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunista. Toki voit pyytää, mutta mä luulen, että edes pk-seudulla ei paljon yli 2000 Euroa tipu. Voipi jäädä allekin. Rinnastaisin call center -työhön ja niissä ei saa lähellekään 2000 Euron palkkaa.

Eikä tuo ole yliopistokoulutetun työ. Parikymppisen merkonomin tai maksimissaan vastavalmistuneen tradenomin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi