Lopetin psyykenlääkkeet 6/2010. Lääkkeiden aiheuttamat pelkotilat ja ahdistus häipyivät.
Tunnen itseni terveemmäksi. Olen kuulema terveemmän näköinen. Nukun normaalit yöunet.
Kamalaa, että olen syönyt jotain paskaa niinkin kauan.
En ole koskaan mitään lääkkeitä pyytänyt enkä tuntenut itseäni sairaaksi. Näin vain kävi.
Kommentit (5)
Esim. moni psykoosipotilas on. Ajatellaan että ei tarvita mitään lääkkeitä ja sitten kun harhat palaavat niin ei tajuta itse edelleenkään sitä. Ei kannattaisi lopettaa lääkkeitä ominpäin, yleensä sairaalaan joutuu/pääsee sen jälkeen jossain vaiheessa varmasti.
kyllä aika sekavalta, jos olet vuosikausia syönyt psyykelääkkeitä ilman että itse tiedät miksi, ei paljon jää muita vaihtoehtoja kuin, että sulla on sellanen sairaus ettet itse ole kykenevä tilaasi arvioimaan esim. skitsofrenia tai just psykoosi.. aika pelottavaa.
Luultavasti kuitenkin keksit tämmösen provon ihan piristämään päivääsi :)
jos et tiedä miksi ja milloin lääkäri on määrännyt sinulle psyykenlääkkeet, tarvitset niitä.
et tunnista sairauttasi ja luulet olevasi nyt terve.
käy lääkärissä niiden reseptien kanssa ja kerro kokemuksesi. keskustele, että onko asia ok vai oletko yhä lääkityksen tarpeessa.
vai mistä sä sen reseptin apteekkiin sait?
Miksi ihmeessä sä ne lääkkeet ylipäänsä aloitit? Mihin niitä sulle määrättiin?