Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5v maitoallergiaepäily, nyt ummetus?

Vierailija
22.05.2011 |

Hei taas, kirjoitin täällä aiemmin 1,5v tyttöni mahdollisesta maitoallergiasta. Nyt tiistaista asti olen antanut tytölle kauramaitoa lehmänmaidon sijaan ja välttänyt maitoa kaikkialla. Turvotus on mahasta poissa tai ainakin todella vähäistä. Ekana päivänä kakka oli löysä, tokana pökäleempi ja kolmantena myös.

Mutta nyt uusi ongelma tai huoli, tyttö ei ole kakannut kahteen viimepäivään. On kyllä syönytkin aika vähän, koska on nuhainen. Ehkä mahassa ei ole sitten paljoa tavaraa? Olen vähän jo huolissani, onkohan ruokavalio nyt liian viljapainotteinen ja aiheuttaa sitten kuramahan sijaan ummetusta? Uskallanko jatkaa vielä kokeilua?

Allergialääkäri on huomenna, sieltä saan sitten lisää tietoa. Tyttö näyttää kyllä voivan hyvin. Olen tottunut 1-3krt päivässä kakkimiseen, tämä tuntuu tosi harvalta.. mutta ehkä se on tavallista?

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään juomaksi vettä, runsaasti. Ruoan voi varmasti tehdä tuohon kauramaitoon. Meillä lapset ovat reagoineet juoman vaihtoon sillä, että juovat liian vähän, mikä aiheuttaa ummetusta.

Vierailija
2/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kauramaitoa. Hyvä huomio! Olen vaan alkanut epäillä hössötänkö turhasta kuitenkin.. no, onneksi on se lääkäri huomenna!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen nyt näitä jatkuvia kakkakeskusteluja, mutta olenko nyt vain sotkenut lapseni elimistön..? Miten muilla on allergian jälkeen mennyt, onko tämä nyt ihan normaalia?

Tosi reipas tuo tyttö on yhä. Ei valittele mitään aika itkeskele. Muutenkin tuntuu normaalia hyväntuulisemmalta, näin viimepäivinä. Mutten tiedä kuvittelenko vain.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme