Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on selkeitä Kondylooma-syyliä peniksessä...

Vierailija
22.05.2011 |

olemme olleet yhdessä jo 5 vuotta. Mutta en kehtaa hänelle mainita että olen havainnut niitä, ja hän ei niistä puhu, vaikka on varmasti huomannut...emme käytä kortsua. Mulle ei ole tullut mitään oireita, vaikka hänellä ollut niitä jo 6 kk. Miten tämä voi vaikuttaa muhun?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas on tyhmä kysymys. voit saada kondylooman. siten. googlaa kondylooma niin tiedät mitä on odotettavissa.

Vierailija
2/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suhde teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas on tyhmä kysymys. voit saada kondylooman. siten. googlaa kondylooma niin tiedät mitä on odotettavissa.

mene lekurille.

Vierailija
4/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli todennäköisesti olet sen jostain saanut ja levittänyt miehellesi. Ei poistu koskaan elimistöstä ja aiheuttaa kohdunkaulansyöpää eli siinä mielessä tappava jos et hoida ajoissa ja sen jälkeen tarkkaile koko ajan papassa.

Vierailija
5/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin itse kanssa, että tuo syövän riski on olemassa, vaikka mulla ei ole mitään oireita. Vaadinko nyt miehen tilille, ja kortsu käyttöön? Voi olla aika nöyryyttävä paikka..onko se hoidettavissa? Voiko sen testata, siis mun osalta?

Vierailija
6/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on terskassa (alapuolella) sellaisia näppyjä, jotka on ihan normaaleja.

Vierailija
7/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin itse kanssa, että tuo syövän riski on olemassa, vaikka mulla ei ole mitään oireita. Vaadinko nyt miehen tilille, ja kortsu käyttöön? Voi olla aika nöyryyttävä paikka..onko se hoidettavissa? Voiko sen testata, siis mun osalta?

netistä löytyy tietoa kilometritolkulla. ja mene sinne lääkäriin heti. sulla voi olla kondylooma, ja mahdollista on tosiaan sekin, että olet itse alkuperäinen tartuttaja: kondylooma voi lymytä naisella silmiltä näkymättömissä vuositolkulla.

Vierailija
8/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä....

Vierailija
9/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä virus on yksi yleisimpiä ihmisillä, joten kannattaa vaan ottaa puheeksi ja hoitaa asia kuntoon. Se leviää jopa käsiseksissä jos limat leviää sormissa toiselle. Jostain syystä virusta on lapsillakin, jossain jopa on kyseenalaistettu sukupuolitautimääritelmä.

Hoitamattomana se voi aiheuttaa kohdunkaulan syöpää ja toisaalta jos esim poltat niin se edes auttaa syövän muodostumista. Eli papassa kannattaa käydä tihennetysti tulevaisuudessa. Miehellesi hankitte lääkäriltä soveltuvaa penslausainetta tai voidetta jolla syylät lähtee kyllä. Joskus niitä jäädytellään tai poltetaan laserilla.

Syyttelyyn ei kannata alkaa. Kondylooman virusaste voi itää jopa 20v oireettomana, joten ei oikein voi kohdentaa keltä sai ja kelle sen antoi. Fiksusti ja aikuismaisesti vaan asiaa hoitamaan. Jos vieraissa aiot käydä niin kumia kandee käyttää koska virukselle itselleen ei ole parannuskeinoa, vain syyliä voi poistaa. Katoaa itsestään tai voi joskus jäädä krooniseksi.

Reippaasti ja vastuullisesti asiaa selvittämäån

Vierailija
10/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttely ym. on ihan turhaa, kun millään ette voi tietää kummalla se on ollut ekana. Jos sinulla on ulkoisia syyliä, ne hoidetaan. Tärkeämpää on käydä papakokeessa säännöllisesti, mutta niin kai olet tehnytkin?

Vierailija
11/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä lääkärissä mitään kondyloomatestiä tehdä. Sinulla joko on syyliä tai sitten ei. Papassa näkyy, jos on solumuutoksia. Kaikkien naisten pitää käydä siellä säännöllisesti! Silloin kondyloomaa on kohdunkaulassa, jos papassa on poikkeavuuksia. Ei enää ole mitään järkeä ottaa kondomia käyttöön. Kondylooma tarttuu niin tavattoman helposti ja pysyy elimistössä. Vaikka olisitte 15 vuotta sitten tavannut neitsyinä, kondylooman huomaaminen nyt ei kerro uskottomuudesta.

Vierailija
12/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerraskin asiallinen kommentti. Otan asian puheeksi. en usko, että koituu meidän kohtaloksi tämä. ;)

Mummolla on ollut kohdunkaulansyöpä, siksi täytynee ottaa tämä vakavasti, ja ennaltaehkäitä ne riskit. Kiitos vastaajille!

Vierailija
13/21 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on terskassa (alapuolella) sellaisia näppyjä, jotka on ihan normaaleja.

Hakevat elämäänsä vitun draamaa. Kyrvissä on niitä näppyjä eikä kondyloomaa voi todeta ilman testejä.

Siitä vaan silmäilemään niitä näppyjä, että onko vai ei. Testaamalla sekin olisi jo selvä.

Voihan olla että mies on saanut sen isältään tai äidiltään tuliaisina. Niinkin on käynyt. Sehän on periytyvä tauti. Siitähän nuo yleisimmät näpytkin on perintönä, ei tosin allegriivina tautina, mutta muistona esiäitien uskottomuudesta.

Vierailija
14/21 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas liikkuu niin väärää tietoa täällä, että huhheijaa. Kondyloomaa aiheuttavat HPV-virukset EIVÄT aiheuta syöpää. HPV-viruksia on montaa eri tyyppiä. Osa aiheuttaa noita kondylooma syyliä, osa aiheuttaa syöpää ja osa on ihan oireettomia.

Vierailija
15/21 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, ja sä vielä kosket johonkin syyläseen kyrpään. Ei tulis itellä mieleenkään, ei edes kumin kanssa.

Vierailija
16/21 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tartuttanut mieheesi kondylooman joka sulla on oireeton. Pillusta syylät tarttuvat myös kurkkuun kun mies nuolee sua.

Vierailija
17/21 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli todennäköisesti olet sen jostain saanut ja levittänyt miehellesi. Ei poistu koskaan elimistöstä ja aiheuttaa kohdunkaulansyöpää eli siinä mielessä tappava jos et hoida ajoissa ja sen jälkeen tarkkaile koko ajan papassa.

HPV-virusta on useampaa laatua. Ne jotka aiheuttavat syyliä eivät aiheuta kohdunkaulansyöpää ja toisinpäin. Kosmeettista haittaa tosta toki voi tulla.

Vierailija
18/21 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo kirjoitti:

Ei voi ku nauraa miten jotkut voi olla noin autisteja. Mee lekurille äläkä netissä tule kyselemään.

Ja mitä ihmettä se lääkäri asialle voisi tehdä?

Vierailija
19/21 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondylooman hoidosta - https://eurоclinix.net Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
20/21 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas liikkuu niin väärää tietoa täällä, että huhheijaa. Kondyloomaa aiheuttavat HPV-virukset EIVÄT aiheuta syöpää. HPV-viruksia on montaa eri tyyppiä. Osa aiheuttaa noita kondylooma syyliä, osa aiheuttaa syöpää ja osa on ihan oireettomia.

Human papilloma virus virus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä