Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaisitko asua sauomenlinnassa

Vierailija
21.05.2011 |

pienten lasten kanssa...vesi niin lähellä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme merenrannalla, tai siis tohon rantaan on n. 100 metriä. Ei mitään vaaraa, kun pienet lapset eivät ole yksin ulkona.

Vierailija
2/9 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva taloista on ihan rannassa.

Minä asuin koko lapsuuteni veden vieressä eikä tuttavapiiristä hukkunut koskaan ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin asun Suomenlinnassa. Vettä enemmän minua pelottaa siellä ne pudotukset maastossa, jossa jokin vuosi sitten joku lapsi kuolikin.

Suomenlinna olisi iiiiihana paikka asua, 1 iso huono puoli kyllä on: turistit kesällä. Sinne taitaa olla tosi vaikea päästä asumaan, ottavat lähinnä vain jos käy siellä töissä.

Vierailija
4/9 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin asun Suomenlinnassa. Vettä enemmän minua pelottaa siellä ne pudotukset maastossa, jossa jokin vuosi sitten joku lapsi kuolikin.

Suomenlinna olisi iiiiihana paikka asua, 1 iso huono puoli kyllä on: turistit kesällä. Sinne taitaa olla tosi vaikea päästä asumaan, ottavat lähinnä vain jos käy siellä töissä.

Tuo lapsi tippui sellaisessa kohdassa, missä sen ikäisellä ei olisi oikeasti kuulunut olla mitään tekemistä ilman ihan vieressä olevaa aikuista.

Oli siis muistaakseni Kustaanmiekan suunnassa ja pieni lapsi. Ei siis yksikseen liikkuvan ikäinen.

Nimim. lapsuuden harrastuksena n. 8-9 -vuotiaasta vallilta vallille hyppely :)

Vierailija
5/9 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhamiehet sun muut...

Vierailija
6/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin otsikon, niin ei tullut mieleenkään meri vaan ne avovangit. Itse kyllä uskaltaisin asua, mutta en kyllä tykkäisi siitä, että jos itse olisin töissä ja lapset olisi itsekseen Suomenlinnassa päivät niiden avovankien kanssa. Ennen kuin se moninkertainen murhamies sieltä karkasi, niin luulin, että ei sinne laiteta ihan kaikkia murhamiehiä sentään avovankilaan, mutta näköjään laitetaan. Itse uskon, että mennyt käytös ennakoi tulevaa ja siksi en innostuisi kyllä tuollaisista avovangeista saaressa...

Vierailija
7/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sadat känniset teinit ja muut idiootit

Vierailija
8/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä manner-Helsingissä pyöri paljon enemmän murhamiehiä ;)

Vierailija
9/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole sen turvallisempaa kuin Suokissa. Käytännössä koko koulumatkan, n. 0,5km joutuu tulemaan rantaa myöden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan