Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on Pippa Middletonin takapuoli, miten kannattaisi pukeutua?

Vierailija
21.05.2011 |

Katsoin juuri uusimpia paparazzikuvia Pippasta ja huomasin, että mun kroppa on ihan saman mallinen! Tosin olen lyhyempi kuin hän. Takapuolikin on ihan samanlainen:

http://media13.onsugar.com/files/2011/05/20/5/192/1922398/3f5aefd9fa7cf…

Miten kannattaisi pukeutua, että olisi eduksi? Pippasta ei ainakaan kannata ottaa mallia...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen et Pipalla on rasvaa sisä-ja ulkoreisissä lihasten päällä.Jos sun reidet "osuu yhteen" niin on sullakin rasvaaEi niiden paksuus mistään treenaamisesta johdu.Siitä pääset rasvaimulla.Sitäpaitsi rumin vartalonmalli on sellanen jossa jää aukko haaraväliin kun nainen seisoo jalat yhdessä joten ei sun reidet rumimmasta päästä ole.Pipalla on myös lyhyet jalat suhteessa selkään joka ehkä korostaa pulleita reisiä.

Älä käytä farkkuja.Pipalle ei ainakaan sovi.

Vierailija
22/23 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen et Pipalla on rasvaa sisä-ja ulkoreisissä lihasten päällä.

Tottakai naisella on rasvaa lihasten päällä! Mutta pointti on siinä, että suurin massa reisiin tulee sekä minulla että Pippalla lihaksista. Eli reidet eivät ole löllöt ja muodottomat. Vaan isot. Minullakin erottuu sekä etureiden lihas että takareisi selvänä kaarena. Eikä se todellakaan ole farkut jalassa kaunista! ap

P.S. Jos lähden tästä laihduttamaan, niin painoni putoaa alipainon puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen et Pipalla on rasvaa sisä-ja ulkoreisissä lihasten päällä.

Tottakai naisella on rasvaa lihasten päällä! Mutta pointti on siinä, että suurin massa reisiin tulee sekä minulla että Pippalla lihaksista. Eli reidet eivät ole löllöt ja muodottomat. Vaan isot. Minullakin erottuu sekä etureiden lihas että takareisi selvänä kaarena. Eikä se todellakaan ole farkut jalassa kaunista! ap

P.S. Jos lähden tästä laihduttamaan, niin painoni putoaa alipainon puolelle.

Uskotaan, uskotaan. Ps get a life!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä