miltä tuntuu ero seisokki kiinni mahassa vs. seisokki suoraan eteenpäin?
Jos siis jollain on vertailukohtaa...
Miehelläni on "vain" suoraan eteenpäin...Ehkä yhdesti olen tavannut sellaisen, jolla on mahassa kiinni...mutta se oli niin nopeaa...
Kommentit (51)
Olen yhdistänyt vatsaa pitkin menevän suurempaan kiihottumistilaan..Tiedä sitten, en ole kysynyt. Jos ap:n mies ei kiihotu koskaan tosi lujaa ;)
voisihan sitä luulla noin...
Ei ole kovin halukas tuo minun mieheni muutenkaan...Toisaalta olen kyllä tavannut tosi halukkaan miehen ja ihan suoraan eteenpäin sillä oli...
ap
No ei mun mies ole kyllä kipua valittanut, vaikka ihan taivasta tavoitteleekin.
Esim. hieman rajumpi ratsastus kasvot miehen jalkoja päin ei onnistu, vaan pitää olla varovainen.
sillä yläreunalla, kun on mahaa vasten kuin jalkajousi.
Kitkaa, kitkaa.
Asennosta riippuen tietenkin että mitä kohtaa.
Tero
[quote author="Vierailija" time="21.05.2011 klo 09:25"]
Mulla on pitkän elämäni aikana ollut paaljon vertailumateriaalia, ja mun mielestä on pikemminkin aika harvinaista, että miehellä seisoo sillä lailla mahaa pitkin.
[/quote]
Jes, olen erityisyksilö. Vähemmälläkin kiihottumisella kulma on taivasta kohti ja erityishetkinä tekee navan kanssa tuttavuutta. Useammankin märän pyyhkeen voi ripustaa, eikä alaspäin taivu.
Mielenkiintoinen tää keskustelu, siis erektioitahan sojottaa ihan joka suuntiin ja vielä käyriäkin minne sattuu. Ikä varmaan vaikuttaa erektiokulmaan, mutta jokaisella seisoo yksilöllisesti eri suuntiin. Ei kaikilla seiso ylöspäin tai suoraan etenkään. Nähty on aika monta erilaista...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkän elämäni aikana ollut paaljon vertailumateriaalia, ja mun mielestä on pikemminkin aika harvinaista, että miehellä seisoo sillä lailla mahaa pitkin.
Sama täällä. Suurin osa nuoremmista on ollut n. 45˚ kulmassa.
Näin se vain on! Ylös, alas tai sivulle sojottavat kaikki ovat siellä meidän iloksemme ja siunaukseksi luotu.
Hyi, miksi tämä keskustelu on nostettu. Kohta täällä on hopeaketut selittämässä juttujaan.
En ole koskaan kuullut että joku olisi saanut eroseisokin.
En ole pokessakaan nähnyt kertaakaan ylöspäin sojottavaa.
Tää on jännä keskustelu. Ihmetyttää vähän miten ihmiset useinkin luulee, että erektiot näyttäis kaikilla jotenkin samanlaisilta. :) Sehän vaihtelee ihan yksilöllisesti todella paljon mihin suuntaan sojottaa, missä kulmassa ja mihin käyristyy. Erektion suuntahan ei liity mitenkään siihen onko nuori, vanha, hyvässä kunnossa tms. Kovuus sitten riippuukin edellä mainituista.
Minulla kokemusta molemmista. Exällä oli mahaa pitkin ja kalu oli pidempi ja paksumpi kuin nykyisellä miehellä. Exällä tuleminen kesti. Näin jälkikäteen ehkä ihan sopivankin aikaa. Yhdyntä kesti noin 10-15 min. Kun olin päällä, hän ei saanut tuntumaa asennosta, jossa liikutin itseäni hänen vartalonsa suuntaisesti itseäni eteen taakse. Panoasennoissa oli vaihtelua, koska hän ei lauennut helposti.
Nykyisellä kalu suoraan ylös. Häntä ei haittaa vaikka hinkaan yhdynnässä klitoristani hänen häpyluuhunsa eteen taakse liikkeellä. Tulee helposti. Liian helposti. Yhdyntä kestää ehkä n. 50-100 työntöä hänellä.
Exän kanssa seurustelin hänen ollessa 24-30. Nykyisen kanssa aloitimme suhteen hänen ollessa 25v.
Eihän tästä saa mitään selvää mistä seisokin suunnasta puhutte, kun toinen miettii miehen makuulla ja toinen seisaallaan. :) Eikös nyt hyvä oletus olisi, että mies seisoo jaloillaan ja puhutaan mihin suuntaan erektio silloin osoittaa. Ylöspäin kohti kattoa, suoraan eteen, alas tai jotain näiden väliltä. 👍🏻
Makuuasento on huono vertailukohta, kun moni penis kääntyy helposti johonkin suuntaan.
Itselläni oli nuorena kuvan seisokin kulmassa ja näköinen, paljon isompi kulli vain. Nyt yli 60v enää ehkä 10 asteen kulmassa kovana seisoessa ja herkästi menee vaakasuoraan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Erektio#/media/Tiedosto:Erection_Homme2.j…
Vierailija kirjoitti:
Minulla kokemusta molemmista. Exällä oli mahaa pitkin ja kalu oli pidempi ja paksumpi kuin nykyisellä miehellä. Exällä tuleminen kesti. Näin jälkikäteen ehkä ihan sopivankin aikaa. Yhdyntä kesti noin 10-15 min. Kun olin päällä, hän ei saanut tuntumaa asennosta, jossa liikutin itseäni hänen vartalonsa suuntaisesti itseäni eteen taakse. Panoasennoissa oli vaihtelua, koska hän ei lauennut helposti.
Nykyisellä kalu suoraan ylös. Häntä ei haittaa vaikka hinkaan yhdynnässä klitoristani hänen häpyluuhunsa eteen taakse liikkeellä. Tulee helposti. Liian helposti. Yhdyntä kestää ehkä n. 50-100 työntöä hänellä.
Exän kanssa seurustelin hänen ollessa 24-30. Nykyisen kanssa aloitimme suhteen hänen ollessa 25v.
Onko oikeasti 100 työntöä liian vähän kestoa naisille? 😳
Suoraan eteenpäin seisonut 13-vuotiaana ja nyt 52-vuotiaanakin. Koskaan ole ollut erektio-ongelmia, enkä ole miettinyt asiaa. Hyvin on tosiaankin toiminut, ja hommat saanut hoidettua joka kerta.
En dissaa itseäni nyt, mutta kyllä kaipaan niitä nuoruuden seisokkeja, kun tuntui, että kalu halkeaa jos se ei saa kosketusta, nousee pystyyn farkuissa pulpetissa ja niin edelleen. Se seisoi niin jäykkänä, että ponnahti kuin jousivoimalla pystyyn vasten vartaloani. Sen tyydyttäminen käsin, mitä sitten nuoruuden tyttöystävän pimppiin laittaminen ja siellä liikuttelu tuntui aivan taivaalliselta.
Yksi parhaista oli invassa tytsyltä saadut käsihyväilyt välitunnilla. Oli ihanaa laueta aivan pystyssä. Erektiossa oli ekstrapaineen tuntu, oli pakko saada purkautua, matka kohti orkkua oli valtavan kiristävää, mutta ihanaa ja sitten orgasmi tuli tajunnan hämärtävänä ja purkautui kovalla paineella tulevaan siemensyöksyyn. Eikä stondis mennyt ohi kerrasta, ei todellakaan... Tytön ihailu vain ruokki kiihkoani.
Hyvältä tuntuu edelleen... mutta mutta... olihan sitä erilaista käyttää kuin nykyistä, josta puuttuu niin sanotusti se ihan viimeinen terä nautintoa. Asento ei nouse ihan niin pystyyn ja visuaalisestikin se harmittaa, mutta such is life.
Eikös se ihan tutkittu juttu ole, että siinä 10-15 vuotiaana on niitä napaa vasten seisokkeja, samantien syvän liilalla terskalla ja tavaraa tulee kuin sonnista.
Siitä pikkuhiljaa käyrä laskee. Nelikymppisenä ollaan siinä seisokissa, joka on suoraan eteenpäin.
Että juu tuntuu.
ihan taivasta tavoitteleekin.