Vierailija

Jos siis jollain on vertailukohtaa...

Miehelläni on "vain" suoraan eteenpäin...Ehkä yhdesti olen tavannut sellaisen, jolla on mahassa kiinni...mutta se oli niin nopeaa...

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on pitkän elämäni aikana ollut paaljon vertailumateriaalia, ja mun mielestä on pikemminkin aika harvinaista, että miehellä seisoo sillä lailla mahaa pitkin.

• ylös 10
  • alas 0

20vuotiaalla seisoo kun rautakanki mahaa pitkin siitä se pikkuhiljaa valuu alaspäin 50 vuotiaana se on jo ihan ns. suorassa ettenpäin... ueimmilla

Lainaus:

Kai kaikilla alle 5-kymppisillä terskan pää tavoittelee taivasta stondiksessa.

Enpä ole tavannut ja miehelläni on ollut suoraan eteenpäin jo 30 v asti. ap

Lainaus:

20vuotiaalla seisoo kun rautakanki mahaa pitkin siitä se pikkuhiljaa valuu alaspäin 50 vuotiaana se on jo ihan ns. suorassa ettenpäin... ueimmilla

niillähän seisoskelee aina välillä. ap

aikuisen miehen kiihottuneesta tilasta. En vain tiennyt, että nuorilla ja terveillä miehillä ei ole kunnon seisokkia. Vertailumateriaalini on erityisen suppea, mutta ilmeisen tasokas:))

Lainaus:

aikuisen miehen kiihottuneesta tilasta. En vain tiennyt, että nuorilla ja terveillä miehillä ei ole kunnon seisokkia. Vertailumateriaalini on erityisen suppea, mutta ilmeisen tasokas:))

on kova, mutta suoraan eteenpäin? Ap

Lainaus:

Mulla on pitkän elämäni aikana ollut paaljon vertailumateriaalia, ja mun mielestä on pikemminkin aika harvinaista, että miehellä seisoo sillä lailla mahaa pitkin.

siis siinä tunnussa, miltä sinusta tuntuu. ap

potenssivaikeudet enemmän mahdollisia jos seisokin kaari on vaatimattomaampi, ei sillä varmasti muuta vaikutusta ole.

Monissa asennoissa mahaa pitkin menevä on hankala. Se kun sattuu miestä kun "pakolla" yrittää vääntää vehjettä suoraan eteenpäin. Pitää siis olla varovaisempi mahaa pitki menevän kanssa. Kokeiltu on molempia useasti.

Olen yhdistänyt vatsaa pitkin menevän suurempaan kiihottumistilaan..Tiedä sitten, en ole kysynyt. Jos ap:n mies ei kiihotu koskaan tosi lujaa ;)

Lainaus:

Olen yhdistänyt vatsaa pitkin menevän suurempaan kiihottumistilaan..Tiedä sitten, en ole kysynyt. Jos ap:n mies ei kiihotu koskaan tosi lujaa ;)

voisihan sitä luulla noin...

Ei ole kovin halukas tuo minun mieheni muutenkaan...Toisaalta olen kyllä tavannut tosi halukkaan miehen ja ihan suoraan eteenpäin sillä oli...

ap

Lainaus:

No ei mun mies ole kyllä kipua valittanut, vaikka ihan taivasta tavoitteleekin.

Esim. hieman rajumpi ratsastus kasvot miehen jalkoja päin ei onnistu, vaan pitää olla varovainen.

sillä yläreunalla, kun on mahaa vasten kuin jalkajousi.

Kitkaa, kitkaa.

Asennosta riippuen tietenkin että mitä kohtaa.

Tero

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.