Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni näistä mammoista on pettänyt miestään?

Vierailija
20.05.2011 |

Tämä viikko on mennyt itseinhossa kun viime perjantain firman kehityspäivä meni sitten vähän överiksi eli keskustelut yhden kolleegan kanssa lipsahtivat patjojen puolelle. Masennus on ihan karsea. Mun mies on maailman paras ja hän todella rakastaa ja arvostaa mua ja meidän perhettä ja minä en todellakaan halua ketään muuta. Ja silti teen jotain näin typerää?? Sanokaa pliis joku muukin että muidenkin arviointikyky on joskus pettänyt!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä miehesikin on joutunut samaan tilanteeseen joskus, ei kande masentua

c'est la vie

mulle ei ole koskaan käynyt noin

Vierailija
2/3 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petät, ja "lipsahtaa" niin aina se on minusta tietoinen valinta. Kärsi ja mieti nahoissasi.

ps. Olen pettänyt kyllä, mutten työkaverin kanssa, ja en rakastanut enää miestäni, vaikka se oli ihan hyvä. Oli silti jotain pahaa, mitä en halunnut itselleni myöntää, mikä avautui vasta terapiassa mulle itsellenikin - erosin, ja nyt ymmärrän itseäni paremmin, ja opin asiasta. Jos tuntuu samalta yhtään, että voisi lipsahtaa ees, se kertoo suhteen vakavasta tilasta, jossa pitäisi pysähtyä, ja keskustella tai miettiä itse aikeitaan ja halujaan ja tuntojaan, eikä sännätä "nollaamaan" ja lipsahdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten eläisin itseni kanssa, kun jo pelkästään puolivahinko suudelma on saanut mut miettimään, miten saatoin antaa sen tapahtua. En kyllä voisi elää itseni kanssa, ja pointtina tässä, että mä olen oikeasti harkinnut eroa ja itse asiassa se on vaan ajan kysymys nyt, mutta en ryhdy pettäjäksi. Ei mun luonteella, ei vaan pystyisi elään itseni kanssa sen jälkeen. Pitää vain hoitaa ensi tämä homma loppuun ja sitten purjehtia uusille vesille.

Tosin sekin on nähty, että varattuna olen kuumaa kamaa, mutta sinkkuaikoina ei juurikaan säpinää?!?