Tässä kysmys koiraexvertit, mitä teet jos vieras koira hyökkää sinun koirasi kimppuun ja
Kommentit (4)
tilanteesta, onko oma koirani iso/pieni, kiltti/äkäinen muille, onko vieras koira iso/pieni, hyökkääkö vain rähisemään vai yrittääkö oikeasti purra, yrittääkö myös minua purra vai vain koiraani.
Mutta siis kerran on vieras koira hyökännyt koirani päälle, kaikki muut jotka ovat esim. karkuun päässeet ja juosseet luokse ovat olleet kilttejä jolloin ei ole ongelmaa, omani kun tulee hyvin toimeen vieraidenkin koirien kanssa.
Sen hyökänneen koiran omistaja ei ehtinyt heti paikalle, joten minä menin seisomaan koko ajan oman koirani ja sen hyökkääjän väliin, niin ettei se päässyt koirani kimppuun. Huomasin heti nimittäin ettei se ollut ihmisille aggressiivinen, ei yrittänyt laisinkaan minua purra tms. vain koiraani. Joten seisomalla välissä ei päässyt koiraani käsiksi ja vähän ajan päästä omistaja tulikin hakemaan koiransa. Toki vaati jonkinmoista taiteilua kun se hyökkääjä kiersi siinä ympyrää etsien reittiä koirani kimppuun, mutta näin selvisi kumpikin osapuoli ilman vaurioita.
ota vierasta koiraa kiinni molemmista ja nosta ilmaan, tämän asian pitäisi sen purevan koirana omistajan tehdä. Käskytä samalla irti ja komenna koiran omistajaa laittamaan koira hihnaan.Koira irroittaa puremisotteen koska koko energia menee etu-jaloilla seisomiseen
on pippurisumute taskussa aina koiraa ulkoilutettaessa. Hankin sen kun naapurustossa alkoi pyorimaan irrallaan oleva pit bull. Tuo koira oli uskomattoman aggressiivinen omalle koiralleni, mutta ei ihmisille.
ota vierasta koiraa kiinni molemmista ja nosta ilmaan, tämän asian pitäisi sen purevan koirana omistajan tehdä. Käskytä samalla irti ja komenna koiran omistajaa laittamaan koira hihnaan.Koira irroittaa puremisotteen koska koko energia menee etu-jaloilla seisomiseen