Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos suhteessa on väkivaltaa humalaisissa riitatilanteissa,

Vierailija
19.05.2011 |

korjaantuuko asia jos alkoholinkäyttö lopetetaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tunteiden patoaminen on myös lopetettava

Vierailija
2/4 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viisi vuotta suhteessa, johon kuului viinalla läträäminen (sekä mulla että miehellä). Lapsia ei onneksi ollut.

Aina kun otettiin, riideltiin myös. Pahimmillaan se meni siihen, että mies heittäytyi myös väkivaltaiseksi. Kun kumpikaan ei juonut, ei ollut ongelmia

Minä raitistuin, mutta mies ei ja sama meno jatkoi joten lähdin koko suhteesta. Nyt on onneksi suhde, jossa ei juoda ja osataan puhuakin mieltä vaivaavat asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun mies ei myönnä tekoaan vaan syyttelee uhria/humalaa tms ei parantumista voi tapahtua. Jos lyö kännissä voi lyödä selvänäkin. Hakekaa yhdessä apua, parantua voitte molemmat vain jos kissa nostetaan pöydälle ja saatte MOLEMMAT apua t. turvakodin työntekijä.

Vierailija
4/4 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut antaa turpiin vain humalassa. Tosin siihen kännissä lyömiseenkin on jotain syitä.

Viinan juonnin lopettamisella lyöminen voi loppua, mutta suhde ei muutu paremmaksi.

Siis ensin pitää lopettaa kännääminen, että väkivalta loppuu. Sen jälkeen suhteen ongelmat pitää oikeasti käsitellä. Muuten ne purkautuvat jotain muuta kautta.