Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Suomen opettajat kännätä torilla PISA-tuloksen jälkeen?

Vierailija
19.05.2011 |

Kun seuraavan positiivisen PISA-tutkimuksen jälkeen opettajat ja varhaiskasvattajat ryntäävät kauppatoreille kännäämään niin mitä te vanhemmat ajattelette, lastenkin näkökulmasta?

Jos joku paheksuu esikuvien ryyppäämistä niin selviäisivätkö he sillä, että tämä on maan tapa, juhlitaan Suomessa näin. Älkää paheksuko ryyppäämistä, vaan katsokaa tuloksia, katsokaa kuin ka taas pärjättiin koululaisten PISA-testeissä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det glider in?

Vierailija
2/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä heiltäkin voisi odottaa perustapojen hallintaa. Kuten sitä, ettei kännätä julkisesti eikä puristella presidenttiä. Opettajat ovat akateemisesti koulutettuja, joten heillä on vähän eri standardit, enkä oikein usko, että heille tulisi mieleenkään puristella Tarjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*onko pakko tulla*

t. absolutisti-ope

Vierailija
4/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tuleva ope

Vierailija
5/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt lapset on tottuneet kännisiä aikuisia näkemään, ja varmaan ymmärtävät, että se on ihan vaan juhlan takia.

Vierailija
6/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Pisa-tuloshan on aina loistava, eikä vain 16 vuoden välein. Torikännäystähän puolsivat mm."16 vuoden välein"-argumentit.

-myös ope-

Vierailija
7/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hetkauta omaa maailmaani.

Vierailija
8/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lykkäämään edellisillä viikoilla, jotta juhlissa riittää janojuomaa. Ottakaa hyvät kengät mukaan, jotta nilkat eivät mene.

Vierailija
9/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olleet lasten esikuvia ja idoleita?! Ainakin minun aikanani ne olivat vain niitä tyyppejä, joita oli pakko sietää... On siinä niinkus vähän eroa joihinkin lätkäsankareihin.

Vierailija
10/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on eri asia kuin idoli, jos ymmärrät.

Vierailija
11/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat tekevät työtä lasten kanssa, jääkiekkoilijat eivät.

Miten tämä voi olla näin vaikea asia ymmärtää? Vanhempien tehtävä on päättää, mitä lapset telkkarista katsovat jos mitään. Miksi hankit lapsia jos et niitä pysty kasvattamaan?

Vierailija
12/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näyttävät sen toisen puolen itsestään...

on olleet lasten esikuvia ja idoleita?! Ainakin minun aikanani ne olivat vain niitä tyyppejä, joita oli pakko sietää... On siinä niinkus vähän eroa joihinkin lätkäsankareihin.

Vierailija
13/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei liity kiekkoilijoihin.

Ajattele tilannetta opettajien, juhlimisen ja PISA-menestyksen kannalta. Hieno asia se, sietää juhlia eikös? Eikä tarvitse olla vain yksi tori, voi olla jokainen tori ympäri maata! Lapset ja nuoret mukaan myös, hehhän tämän menestyksen ovat tehneet.

Vierailija
14/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hyvin tyonsa tehnyt niin saahan sita juhlia!!

Vierailija
15/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina voi vetää lipat joka tunnin alussa...

Vierailija
16/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det glider in?

Vierailija
17/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Pisa-tuloshan on aina loistava, eikä vain 16 vuoden välein. Torikännäystähän puolsivat mm."16 vuoden välein"-argumentit.

-myös ope-

Niin se o"ikeuttaisi" joka tapauksessa massiivisen ja "hyväksytyn" joukkokännäämisen. Sellaisia massaördäilyjä kansamme rakastaa kiekosta huolimatta...

Vierailija
18/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kukaan tunnista kuitenkaan. Olihan Big Brotherissakin kännäävä ja hmmm.. miehistä kovin paljon tykkäävä opettajatar mukana muutama vuosi sitten. Silloisessa kohussa kaikki puolustivat opettajaa koska opettajatkin ovat vain ihmisiä. Jokainen saa puolestani vetää kännit, ja mennä vaikka sinne torille heilumaan, ei ole minun krapulani.

Vierailija
19/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä absolutisti, mutta voin kai mä silti tulla? Jos mä vaan en juo? Lupaan kuitenkin olla pilaamatta julkisuuskuvaa lipittämällä tuttipullosta mehua!

Ja sitten vasta pippalot pidetäänkin, jos joku suomalainen voittaa ammattitaidon MM-kisoissa!

Vierailija
20/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noilla sanoilla laulaa, niin on opetus mennyt hukkaan...

Det glider in?