Lue keskustelun säännöt.
Jippii, kerrankin onnisti! :) Hevisaurus konsertti...
19.05.2011 |
Syksyllä uusi konserttikiertue ja huomasin sen tänään niiden kotisivuilta. Nyt sain sitten lipun lapselle eturivistä kun ei vielä juuri kukaan ollut ostanut niitä lippuja. Kyllä poika yllättyy ja ilahtuu moisesta synttärilahjasta :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla