Kyselin alkuviikosta nimiehdotuksi ragdollin pennulle, poikakissa
kyseessä. No nyt on nimi keksitty: Toffe :) Joku halusi tietää mikä nimeksi tulee. 1.7. saadaan kisu
Kommentit (11)
meistä muistakin. Ei tää nyt niin tarkkaa ole ;)
t.ap
lapsen lempinimi on Toffe, muunnelma Kristofferista, ilmeisesti nelosen mielestä älynväläys sekin...
Ja tuolle eräälle tiedoksi, että ragdolleja on muitakin värejä kuin se liki valkoinen.
t;Ragdollin omistaja
omistajia, niin kertokaas millainen kissarotu on, noin kokemuksen mukaan? Meillä oli aikaisemmin maatiaiskissa, joka jouduttiin lopettamaan. Meillä on 3 poikaa, jotka ovat kovia kissa ihmisiä, koira ei tullut kuuloonkaan kun uutta lemmikkiä mietittiin ja nyt odottavat kalenterin kanssa, että milloin kisu meille saapuu :) Eli silittäjiä kyllä löytyy, mutta päivisin joutuu joitakin tunteja olemaan kotona yksin.
Ois kertonu samalla kertaa nimen, sukupuolen ja rodun.
T. Räkiksen ehdottaja :)
PS. Mut onnee toki kissasta, se on varmaan kiva vaikkei sen nimi olekaan Räkis.
omistajia, niin kertokaas millainen kissarotu on, noin kokemuksen mukaan? Meillä oli aikaisemmin maatiaiskissa, joka jouduttiin lopettamaan. Meillä on 3 poikaa, jotka ovat kovia kissa ihmisiä, koira ei tullut kuuloonkaan kun uutta lemmikkiä mietittiin ja nyt odottavat kalenterin kanssa, että milloin kisu meille saapuu :) Eli silittäjiä kyllä löytyy, mutta päivisin joutuu joitakin tunteja olemaan kotona yksin.
Aivan ihana pallero on. Koiramainen tosiaan. On siellä missä aina joku ihminen. Ja osaa valikoida perheestään sen lempi-ihmisen. Meillä se olen minä, mutta muut kelpaa, kun en ole paikalla.
Tulee mukaan joka paikkaan, Kyhnää aina vieressä.
Tyjjää olla vieressä, nauttii silityksistä, nukkuu vieressä ja tulee mukaan niin vessaan, kuin saunaan:)
lapsen lempinimi on Toffe, muunnelma Kristofferista, ilmeisesti nelosen mielestä älynväläys sekin...
muroihin, kun yrittää väen vängällä saada jotain negatiivista keksittyä :D
Aivan ihana pallero on. Koiramainen tosiaan. On siellä missä aina joku ihminen. Ja osaa valikoida perheestään sen lempi-ihmisen. Meillä se olen minä, mutta muut kelpaa, kun en ole paikalla.
Tyjjää olla vieressä, nauttii silityksistä, nukkuu vieressä ja tulee mukaan niin vessaan, kuin saunaan:)
seuraavat joka paikkaan, nukkuvat vieressä, tunkevat väkisin syliin rapsutuksia hakemaan :). Luonteeltaan todella kilttejä, ragdollejahan ei missään tapauksessa saa sitten päästää vapaaksi ulos, muistathan sen! Rakastavat kaikkia ja olettavat, että kaikki rakastaa niitä, eli ulkona käy nopeasti köpelösti. Valjaissa meidän kissat ainakin ulkoilee mielellään :). Mutta ihana rotu kyllä on, onnea :). t. se 2 ragdollin omistaja
Tyjjää olla vieressä, nauttii silityksistä, nukkuu vieressä ja tulee mukaan niin vessaan, kuin saunaan:)seuraavat joka paikkaan, nukkuvat vieressä, tunkevat väkisin syliin rapsutuksia hakemaan :). Luonteeltaan todella kilttejä, ragdollejahan ei missään tapauksessa saa sitten päästää vapaaksi ulos, muistathan sen! Rakastavat kaikkia ja olettavat, että kaikki rakastaa niitä, eli ulkona käy nopeasti köpelösti. Valjaissa meidän kissat ainakin ulkoilee mielellään :). Mutta ihana rotu kyllä on, onnea :). t. se 2 ragdollin omistaja
t.ap
Kiitti kun vaivauduit. Toffe kuulostaa hauskalta ja erikoiselta. :) Onnea tulevasta perheenlisäyksestä!