Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuah..kertokaa joku kaunis ja laadukas astiasto

Vierailija
19.05.2011 |

En löydä mitään kivaa ja nyt haluan uudistaa tuon astiaston 10 vuoden jälkeen. Olin ajatellut Iittalaa, mutta siellä ei sitten sitä Bottnaa enää olekaa. Runo-sarja on kiva, vaan tuntuu olevan joka toisella ja jotenkin kaipaan nyt jotain ihan omaa. Mitä muita valmistajia edes on kuin Arabia, Iittala, Pentik, V&B..??? Jos joku jaksaisi vinkata =)??

Kommentit (12)

Vierailija
2/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.apilanlehti.fi/templates/SList____2588.aspx" alt="http://www.apilanlehti.fi/templates/SList____2588.aspx">http://www.apilanlehti.fi/templates/SList____2588.aspx</a&gt;

eli ei siis ihan minua. Mutta se sulka-sarja oli kyllä ihan kiva..en vain siedä sinistä :S. Kiitos vinkistä..en tuommoisesta sivustakaan mitään tiennyt!

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kohta 30 vuotta vanha ja hyvältä näyttää..

Vierailija
6/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon!

Vierailija
7/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rörstrandilla kauniita, pohjoismaiseen makuun sopivia.

Vierailija
8/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä mitään kivaa ja nyt haluan uudistaa tuon astiaston 10 vuoden jälkeen. Olin ajatellut Iittalaa, mutta siellä ei sitten sitä Bottnaa enää olekaa. Runo-sarja on kiva, vaan tuntuu olevan joka toisella ja jotenkin kaipaan nyt jotain ihan omaa. Mitä muita valmistajia edes on kuin Arabia, Iittala, Pentik, V&B..??? Jos joku jaksaisi vinkata =)??

kun ongelmat olisikin tätä luokkaa... :(

Vierailija
9/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä mitään kivaa ja nyt haluan uudistaa tuon astiaston 10 vuoden jälkeen. Olin ajatellut Iittalaa, mutta siellä ei sitten sitä Bottnaa enää olekaa. Runo-sarja on kiva, vaan tuntuu olevan joka toisella ja jotenkin kaipaan nyt jotain ihan omaa. Mitä muita valmistajia edes on kuin Arabia, Iittala, Pentik, V&amp;B..??? Jos joku jaksaisi vinkata =)??

kun ongelmat olisikin tätä luokkaa... :(

vai mitä se puuhastelu nyt onkaan nimeltään millä peitetään itselle ne kaikki oikeat ongelmat ;).

Ihania ehdotuksia, KIITOS kaikille vastanneille!! Täytyy tästä mennä vielä kahlaamaan se Röstrand vai mikä olikaan astiasto läpi :))

-Ap

Vierailija
10/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania astioita.

Vierailija
11/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä Runoa kans ja meinasin jättää ostamatta juuri siksi, kun se tuntuu olevan nyt niin suosittua. Mutta sit totesin, että harvoinpa mä muiden ihmisten astioita näen tai muut meidän, yleensä syödään ihan oman perheen kesken vain. Niinpä päädyin lopulta Runoon, ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

Vierailija
12/12 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan