Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mussa on vialla, miehet on mulle kuin huumetta?!

Vierailija
19.05.2011 |

En tiedä mitään niin ihanaa tunnetta, kun että on ihastunut johonkuhun ihanaan uuteen mieheen, ja pääsee flirttietäisyydeltä ensi kertaa pussailemaan ja/tai vähän muutakin... ne perhoset vatsassa ja se fiilis! Ihan parasta!

Bongailen muutenkin koko ajan komeita miehiä, niin elokuvista, sarjoista, kuin kadulta ja kauppareissuiltakin. Ja sitten tiirailen näitä ja unelmoin vielä kotonakin fantasioissani.

Olen naimisissa, ja olen kyllä uskollinen, mutta joudun todella vartioimaan itseäni, esimerkiksi en ole moneen vuoteen juonut viihteellä alkoholia laisinkaan, humalassa musta tulee törkee flirtti ja olen aina kiehnäämässä jotakuta. Ja pari kertaa olen pussaillutkin vieraiden miesten kanssa. Näistä kyllä hirveet morkkikset ja päätös etten enää juo laisinkaan, jottei toistu.

Mutta silti se miehien bongailu ja haaveilu ja fantasiointi jatkuu. Ihania miehiä on vaan niin liikaa ja joka puolella! Tykkään kaikenlaisista, tummista, vaaleista, nuorista, vanhoista, keski-ikäisistä, pitkistä, lyhyehköistä, laihoista, sopusuhtaisista ja pyöreistäkin. Ne on niin ihania ja kiehtovia kaikki!

Oma mieskin on ihan komea ja hänkin on ilo silmälle, mutta tietenkään näiden vuosien jälkeen ei enää sykähdytä eikä aiheuta perhosia vatsaan. Eikä hänen kanssaan suutelukaan ole enää kummoista. Kun ei ole sitä alkuhuumaa.

Jos olisin sinkku, mulla vaihtuis miehet varmaan koko ajan ja rakastaisin kaikkia yhtäaikaa ja koko ajan. (sinänsä hyvä että olen naimisissa, mulla olis varmaan kyseenalainen maine sinkkuna..)

En aio miestäni vaihtaa enkä pettää, mutta onko täällä muita joilla sama ongelma...?

(Arvatenkin isäsuhde vedetään tähän mukaan, joten kerrottakoon että mulla on ihana isä. Ja itsetuntonikin on mielestäni ihan kunnossa, tiedän olevani ihan hyvä tyyppi. En usko että tää liittyisi mitenkään arvoni testaamiseen. Miehet vaan on, kuten sanoin, kuin huumetta mulle!)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/2 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama juttu, silloin kun olin sinkku. Ja se se oli nastaa... ;) Mutta toisaalta, kun sit enää mikään ei riittänyt. Siis suhdetta en edes etsinyt, että en tarkoita etteikö ne miehet olisi olleet kelvollisia, ehkä ennemmin olin koukussa seksiin. Joo, toisaalta mahtavaa, toisaalta ahdistavaa aikaa. Kyttäsin miehiä koko ajan ja lähes jokainen sai hullut fibat aikaan, puhumattakaan jostain flirtistä.

No, sit kohtasin nykyisen mieheni joka "täytti mut kokonaan" enkä enää samalla intensiolla kyttää muita miehiä. Toki mä heidät edelleen huomaan, mutta 1,5 vuoden jälkeen vielä niin hulluna olen omaan mieheeni, että muut eivät enää kolahda. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla