Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpikin lapsi parkuu vuoronperään - mikä neuvoksi?

Vierailija
19.05.2011 |

Meillä vauva ja kaksivuotias ja vauva kätisee ja parkuu niin kuin vauvat tekevät. Mutta ennen niin hiljainen esikoinenkin itkee nykyään jatkuvasti; kirkuu, ulisee, kitisee ja karjuu, aina sen mukaan onko turhautunut, väsynyt tai haluaa huomiota. Päikkäreille häntä on vaikea saada koska vauva nukkuu päivällä vain pieniä hetkiä ja kätisee muun ajan eikä isompi nukahda jos pienempi ääntelee. Yhtä älytöntä möykkää koko ajan ja minulla hermo kireällä. Ainoat rauhalliset hetket on kun olen lasten kanssa ulkoilemassa kaksostenrattailla, mut koko päivää siihenkään ei voi käyttää.

Oisko neuvoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain vaihe. Isompi hakee huomiota vauvan tavalla, koska huomaa, että vauva sitä saa. Palautuu kyllä taas omaksi itsekseen, kunhan vähän aikaa kuluu.

Vierailija
2/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun nyt ekaa kertaa koko päivän aikana, kun mies huolehtii lapsista. Koko muun päivän olen vaan kanniskellut ja lohdutellut jompaa kumpaa tai työntänyt rattaita. Ja harmittaa esikoisen puolesta, koska selvästi hänellä on nyt iso kriisi kun vauva on syntynyt. Toivottavasti tää tästä ajan kanssa..noi on niin rakkaita molemmat ja tuntuu kamalta ettei meinaa riittää antamaan molemmille riittävästi huomiota ja viettämään hyviä hetkiä esikoisen kanssa kuten ennen, vaikka kuinka yrittää. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kädet vapaaksi kun vauva on liinassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi